bij Nils en Daan -

zullen we maar weer gaan Daan ik vind het niet echt leuk met al die mensen die maar schreeuwen.
ja is goed hoor, ik draaide me om en zag Isa weg rennen met haar zus er achter aan.
Nils ik denk dat we een probleem hebben, ik zag Isa net weg rennen met haar zus er achter aan, ik denk dat ze ons gezien heeft.
hoe weet je dat het om ons gaat dan misschien had ze wel ruzie met haar zus.
Nils wat denk je zelf, wij zeiden dat we niet konden afspreken met haar en dan zijn we opeens hier met allemaal andere meiden natuurlijk rent ze weg omdat ze ons zag.
nou als je het zo zegt dan misschien wel ja, maar dan hebben we wel een groot probleem misschien wil ze nu wel niet meer mee met ons morgen.
en dan hebben we alles voor niets geregeld.
dat is nou niet het eerste waar ik aan denk hoor Nils ik denk er eerder aan dat ze nu vast nooit meer iets met me wilt.
Daan doe rustig ik probeer het wel op te lossen anders.

- de volgende morgen -

Daan, Nils wakker worden we gaan ontbijten want Owen en Rein komen zo.

- Daan en Nils maken zich klaar -

Daan waarom moesten Owen en Rein eigenlijk komen?
oh niets speciaals we dachten dan kunnen we nog een keer oefenen voor als we in de finale staan snap je.
oh ok dan.

- bij Isa -

Isa wakker worden, anders hoeven we al niet meer te ontbijten hoor, en Tanja zou vandaag toch langs komen waarom dan is er iets gebeurd?
nee, ze komt gewoon voor de gezelligheid niks bijzonders hoor.
ok dan anders vertel je me het wel toch meisje?
ja natuurlijk ik vertel je toch altijd alles.

- Isa maakt zich klaar en toen gebeurde iets wat ze echt niet wilde Daan, Nils en zijn familie stonden met z'n alle weer met ons in de lift -

Reageer (2)

  • LeBoef

    love it kan niet wachten tot ik ariveer :D
    xxx

    1 decennium geleden
  • paynemellark

    Loveit<3
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen