Foto bij Ticket 36.

Terwilj ik dit schrijf is mijn glimlach groots. Morgen vertrek ik eerst naar Brussel en daarna vlieg ik door naar mijn geliefde land Engeland. Ik zal daar tot donderdag zijn en kom dan helaas weer terug. (of helemaal niet, ik ga proberen om het vliegtuig te missen!!) Daarom wil ik vandaag 2 stukjes voor jullie online zetten. Dit is de eerste, dan wil ik sowieso mijn Q&A online zetten en vanavond nog een hoofdstukje.
Als jullie nog vragen hebben stel ze snel en kudo erop los!
<3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Spongebobb

    Veel plezieeerrr -ookal ben je nu waarschijnlijk al terug-

    1 decennium geleden
  • OhMyHoran

    Ik ga morgen ook naar Londen en ook tot donderdag haha, toevallig. Have fun ! Snel verder c:

    1 decennium geleden
  • Hadithi

    aawhh nice... ik heb vragen haha, maar ik wil ze niet stellen... kinda way too personal ofzo, maar dat is meer aan hoe ik de vragen aan wat personages en aan jou heb geformuleerd...

    1 decennium geleden
  • Prim

    Veel plezier in Engeland!
    Ik ga er over een maandje heen

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Veel plezier in Engeland, ik ga nog een weekje naar school en maar droom al volop van de kerstvakantie als ik naar Engeland mag en mijn liefste vrienden daar terug zie!
    Facebook video chat is leuk maar in het echt elkaar knuffelen is leuker ;)

    anyway snel verder please?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen