isa denkt -

fijn hebben we dat weer hoor, ik moet weer in de zelfde lift staan als Daan.

- gelukkig helpt isa's moeder haar een beetje -

Isa als wij alvast gaan eten wacht jij dan buiten op Tanja?
ja is goed.
Isa ik wil je anders ook wel gezelschap houden hoor!
nee hoeft niet hoor Tom het lukt me wel alleen ze zou er toch al over 10 minuten zijn.

- isa ziet de hele tijd Daan naar haar kijken maar probeert er zo min mogelijk aan te denken -

YES nu kan ik even met haar praten denk daan.

- gelukkig sprongen de deuren van de lift open -

mam ik zie jullie dan zo wel weer.
ja pas wel op jezelf he Isa.
wat kan er nou allemaal gebeuren, ik sta alleen buiten voor 10 minuten.

- zegt Isa maar dan begint opeens de vader van Daan te praten -

nou mevrouw deze twee heren hier moeten ook buiten op een paar mensen wachten die houden je dochter wel gezelschap hoor.
oh nou dat is leuk.

- isa's ouders en die van daan raken aan de praat en Isa, Nils en Daan lopen naar buiten -

hoi Isa
hoi
zeg waarom doe je zo, heb ik iets verkeerd gedaan ofzo want als dat zo dan spijt het me echt hoor.
er is niks Daan ik heb alleen geen zin meer om de hele vakantie met jou af te spreken ik ben hier met me familie omdat me opa en oma 50 jaar getrouwd zijn dus dan moet ik tijd met hun besteden en niet met jou.
maar we hadden het toch gezellig samen en we hadden afgesproken om deze 2 weken het samen leuk te maken.
ja nou die afspraak moeten we dan maar vergeten, je hebt Nils nu toch, dan spreek je daar lekker mee af.
maar ik moet gaan ik zie me vriendin dus doei.

- isa loopt naar Tanja en ze lopen samen weer terug langs Daan en zien dat Owen en Rein er ook zijn, tanja verluisterd ik weet niet hoor maar je kan nog kiezen uit 2 andere want Nils is van mij. -

daarom houd isa zo van haar ze vrolijkt haar altijd op ze lopen samen naar binnen en daar ziet isa iets wat ze echt niet leuk vind ze zitten samen met de familie van daan aan een tafel.

Reageer (1)

  • LeBoef

    ow noo en bet klopt nils is van mij!! nee just joking
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen