fijn denkt isa hebben we dat ook weer heeft ze er net voor gezorgd dat zij en Daan niet meer hoeven af te spreken zit ze samen met de zijn familie aan een tafel.
Daan, Nils, Owen en Rein komen ook binnen lopen, Daan begint gelijk te lachen als hij ziet dat zijn familie en die van Isa een tafel delen en dan ook nog dat er een plek vrij is naast Isa.
Daan gaat naast Isa zitten.
'' dit is mij zoon daan en zijn vrienden Nils, Owen en Rein''
''hallo mevrouw'' zegt Daan.
'' en dit is mijn 2e dochter Isa en haar vriendin Tanja we hebben het er net over gehad vanavond komt de familie zwierink bij ons koffie drinken Isa''
''Ok leuk maar Tanja en ik wilde eigenlijk gaan zwemmen vanavond want ze is er maar een dag snap je''
''lieverd maar dan blijft ze toch nog een nachtje, want Daan, Nils, Owen en Rein komen ook mee en jullie zijn allemaal de zelfde leeftijd dat is toch gezellig''
''Ok is goed, wat leuk dat jullie langs komen Daan, ik heet trouwens Isa maar dat zij me moeder net al''
isa doet net of ze daan nog nooit eerder heeft ontmoet en Daan vind het maar raar en heeft niet echt zin om mee te spelen maar dat doet hij toch maar, als iedereen klaar is met eten en weg loopt pakt Daan isa's arm en trekt haar weg van de groep.
'' Isa ik weet dat je boos bent dat we hebben gelogen over dat afspreken maar dat was alleen omdat ik iets voor je regelde want ik vind je leuk echt heel erg en ik wilde vragen of je iets met me wilde en daarom zijn Owen en Rein hier want we zouden voor je zingen en dan zou ik je verkering vragen maar omdat jij ons zag in de speelhal wil je niet meer tegen me praten en het spijt me echt ik had het anders moeten regelen sorry.
isa staat met verbaasd met haar mond open daan vond haar leuk.
''ik uhm Daan ik vind jou ook leuk sorry dat ik zo stoom deed''
''echt waar ok isa wil jij alsjeblieft verkering met me?''
''natuurlijk maar ik denk dat ik nu wel moeten gaan want me ouders zoeken me vast, ik zie je vanavond daan''
''ja '' en net voor dat isa wegloopt geeft daan haar nog een een kus op haar wang

Reageer (1)

  • LeBoef

    aww so cute hopelijk blijf ik langer dan die 2 nachjes ;)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen