Foto bij *12* My home

Eenmaal binnen ren ik gelijk naar buiten het zwembad water in. Dit doet me goed. De dokter vertelde me, dat dingen die vlak gebeurde voordat ik last had van geheugenverlies ik langzaam maar zeker weer zou kunnen herinneren maar dat zou even duren. Dus toen ik het water in sprong realiseerde ik me dat ik een grote fout maakte: Er zou iets gebeuren als ik dit deed. Ik hoor ze eraan komen. Met veel moeite klim ik uit het water en probeer weg te komen. Als ik uit het zicht ben. Hoop ik dat alles goed komt, want ik zie Marc al aankomen met achter hem Angel en Katty. Als ik ben opgedroogd loop ik naar binnen. Daar zitten zij ook, als ze vragen waar ik was mompel ik iets wat lijkt op was even een rondje lopen en opzoek naar iets. Ze kijken me vragend aan, maar ik ga opzoek naar iets te eten. Als ze naar een lange tijd eindelijk weg zijn, maak ik een paar rondjes door mijn huis. Het is een heel mooi en een groot huis. Ik weet nog dat mijn ouders me dit huis gaven, mijn ouders alleen al de gedachte aan hun. 2 zachte, aardige en vriendelijkste mensen ooit. Als ik eindelijk besluit om terug te gaan naar mijn bed, ben ik blij dat ik weer in mijn grote paarse hemelbed kan liggen, en even na kan denken over mijn gala jurk...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen