Foto bij • Eyes 019

Darkness cannot drive out darkness, only ligt can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that.

‘I’m not a supermodel, I still eat mcDonalds, baby, that’s just me!’ zing ik vrolijk terwijl ik met mijn handen arrogante gebaren maak, en verschillende duckfaces trek. ‘oeeh, oeeh, oeeh oeh baby, I just want you to dance with me tonight!’ stap ik van Demi Lovato over naar Olly Murs. Vrolijk laat ik mijn heupen bewegen en mijn handen laat ik door het sop in mijn haren glijden. Ik spoel het sop uit mijn haren, en draai de douche uit. Ik draai een handdoek als een drol op mijn hoofd, en droog met een andere handdoek mijn lichaam af. Ik trap tegen de douche deur aan waarna die openvliegt, tevreden staar ik mezelf aan in de spiegel, die rode kleur van de handdoek staat me nog best goed. Ik steek mijn tong uit naar mezelf, en schiet in de lach. Ik smeer mijn gezicht in met een crèmepje, en loop daarna door naar mijn kamer, waar ik een setje kleren uitzoek en het aantrek. Aangezien ik vandaag nog 2 spelers moet behandelen trek ik geen killer heels aan, dat is gewoon niet handig. Mijn haren bind ik strak achterover waardoor ik strenger overkom, misschien neemt die asshole van een Afellay me nu wel serieus. Vrolijk huppel ik op mijn ballerina’s naar de muziekspeler, en vrijwel meteen schalt de prachtige stem van Eddie door de kamer, heerlijk. Ik maak mijn dagelijkse ontbijt bestaande uit yoghurt & banaan weer klaar, en ga op mijn balkonnetje zitten. Dit weer is echt geweldig, ’s ochtends rond een uurtje of 9 wakker worden doordat de zon je wekt, en dan op je balkon kunnen ontbijten, volgens mij is dat de droom van ieder wezen dat op deze aardbol leeft, en misschien ook wel daarbuiten. Ontspannen slinger ik mijn voeten over de reling en begin aan mijn ontbijt, zelfs hier hoor ik de klanken van de muziek nog. ‘You’re just a small bump unborn, in four months you’re brought to life.’ Zing ik zachtjes mee, en ik sluit mijn ogen. De klanken van de muziek voeren me mee naar een grote groene wereld, met madeliefjes die vrolijk bloeien, Ed Sheeran die overal weerklinkt tussen de bomen, en de zon die vrolijk zijn stralen op je neer laat vallen. ‘And I’ll whisper quietly, give you nothing but truth’ Kleine kinderen rollen van heuvels af en hebben de tijd van hun leven, terwijl hun moeders lachend toekijken en de armen van hun mannen veilig om hen heen voelen. Een glimlach danst vrolijk om mijn lippen als ik mijn ogen weer open, en terug naar binnen wandel. Over een half uurtje moet ik op de club zijn, ik wil ook nog even wat informatie over bepaalde spelers opzoeken, en wat dingen uitprinten dus zoek ik mijn spullen vast bij elkaar en vertrek wat eerder. De stem van Alicia Keys schalt door de auto, nog een idool van me. Het lijkt wel of mijn hele wereld vandaag even omringt is door de muziek. ‘She’s got her head in the clouds and she’s not backing down’ ik neurie zachtjes mee, terwijl ik door de straten van Barcelona scheur. ‘We’re got our feet on the ground and we’re breaking it down.’ De dansende glimlach is nog steeds vrolijk aanwezig, zelfs als ik mijn auto parkeer bij de club. Vrolijk zwaai ik de portier van mijn auto open, waardoor hij bijna tegen de auto naast me aankomt die net aan komt rijden, oeps. Ik bijt voorzichtig op mijn lip als ik zie wie er in de auto zit, fuck. ‘Kun je niet beter uit je doppen kijken ofzo?’ schreeuwt de jongen met de bruine ogen als hij uitstapt, en hij zwaait woest met zijn handen. ‘Sorry hoor, ik snap de je auto heel belangrijk voor je is, maar hij is niet geraakt, je had me ook even vrolijk kunnen begroeten zoals: Goedemorgen Elena, lekker geslapen hoe gaat het ermee?’ antwoord ik bitchie, en hij trekt zijn neus op. ‘Jij leeft echt in je eigen droom wereld hè?’ vraagt hij arrogant, en vrolijk knik ik. ‘Ja, en daar is het veel beter, daar zijn geen arrogante voetballers die mij het leven zuur proberen te maken!’ overdreven rolt hij nu met zijn ogen, ‘waarom ben je dan überhaupt hier komen werken, als je zo’n hekel aan voetballers hebt?’ ‘Dat gaat je niks aan, Brownie.’ Ik grinnik zachtjes bij mijn zelfbedachte bijnaam. ‘Ik ga mijn tijd niet aan jou verdoen, pas je voortaan even op als je je deur open gooit, want anders gaat het je geld kosten!’ met deze woorden loopt hij me straal voorbij zonder me nog een blik waardig te gunnnen, lul.

Oeeh, Ibi is niet blij! Zijn er dingen die jullie willen weten, of tips? Geef ze altijd door :)
Hier is de zaterdagse update, hope you've enjoyed it! Love y'all

Reageer (4)

  • FollowDreams

    Snel verder :)

    1 decennium geleden
  • BritishBoys

    Snel verder! Love it.
    btw Small Bump is zo'n goed nummer!

    1 decennium geleden
  • xDoresMalik

    yoghurt & banaan IS DA BOMB MAIN

    1 decennium geleden
  • xSaarrStyles

    Hahaha, toen ik las; ik leef in mijn eigen droomwereld, moest ik denken aan dat Ruben vindt dat ik in mijna eigen droomwereld leef. Met eenhoorns en regenbogen en alles is roze. Loveyoulief!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen