Foto bij H21 ~ Niall James Horan

Sorry, voor het nu pas schrijven, maar had een druk weekend.
Morgen schrijf ik waarschijnlijk ook niet of 's avonds pas,
want vanavond komen 2 vriendinnen logeren en we gaan een chocolade-avond houden, dus dan ben ik morgen dood.
Hopelijk leuk hoofdstuk!
Lots of love

Ik lag in bed, na te denken over gisteravond. Jana lag naast me nog te slapen en ik wilde haar niet wakker maken door op te staan.

Gisteravond was perfect.
Jana had per ongeluk gehoord dat ik haar leuk vond, maar ze reageerde super lief en zei dat ze mij ook leuk vond.
Na een tijdje in Kims appartement gezeten te hebben, gingen we naar de mijne om daar een film te kijken.
Jana mocht de film kiezen, en wonder boven wonder koos ze Grease, mijn lievelingsfilm.
Ik ging op de bank zitten en Jana kwam tegen me aan zitten. Zo zaten we een hele tijd, maar veel van de film zagen we niet.
Na 10 minuten film kijken, draaide Jana haar hoofd naar mij om en we keken elkaar in de ogen.
Ik bracht mijn lippen dichterbij en overbrugde de laatste centimeters om haar te kussen.
Onze lippen paste perfect op elkaar en na een tijdje tikte ik met mijn tong op haar onderlip voor toestemming. Gewillig opende ze haar mond en onze tongen speelde een liefdesspel waar alleen wij de regels van kenden.
Toen onze lippen elkaar eindelijk verlieten, fluisterde ik tegen haar lippen dat ik van haar hield.
Haar wangen werden rood en zei dat ze ook van mij hield. Toen die woorden haar mond verlieten, kwam zo'n gelukkig gevoel bij mij binnen, dat niemand ooit meer af kon pakken.
Ik kuste haar nog een keer en vroeg of ze mijn vriendin wilde zijn. Ze knikte en zei dat ze dat super graag wilde zijn.
Na een tijdje stond Jana op en zei dat ze maar naar huis moest gaan. Ik vroeg of ze niet wilde blijven slapen, omdat het al laat was. Ze stemde in en zei dat ze bij Kim even iets van een pyjama zal vragen.

'Goedemorgen lieverd. Was je al lang wakker?' zei Jana, waarna ze me een kus op mijn mond gaf.
'Goedemorgen. Ik was al even wakker, maar het was heerlijk om te kijken hoe je lag te slapen. Heb je zin in een ontbijtje?' zei ik, omdat ik toch al wel honger had gekregen...
'Ja lekker, mag ik eerst even douchen?'
'Sure, je weet waar mijn badkamer is. Ik kleed me wel even om in Harry's badkamer.'
En we stonden beide op.
'Voor dat je gaat douchen, mag ik eerst nog een kus?'
Jana kwam lachend dichterbij en gaf me een kus.
Ik hield haar stevig vast en tikte met mijn tong op haar onderlip voor toestemming, die ik al snel kreeg.
Niemand kon dit perfecte moment van me afpakken...

Reageer (2)

  • olahniall

    N'aww !

    1 decennium geleden
  • Payno

    YEAH! je hebt Niall's pov gedaan (:
    wat cute! <'33
    haha dat doe ik ook altijd chocolade avond (: mmm...
    veel plezier x)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen