isa loopt snel terug naar haar familie en Tanja ''waar was jou nou Isa?'' ''Oh sorry ik moest even me veters strikken'' ''Ok maar voortaan wel even zeggen he!''
''ja is goed papa waar is Tanja?'' ''Die is naar jou zoeken samen met die 3 jongens geloof ik, ga anders maar even kijken waar ze is maar wel om 5 uur terug op de kamer want je moet helpen opruimen als de visite komt op half 6'' '' half 6 is dat niet een beetje vroeg?'' ''ja maar ze eten met ons mee en dan kunnen jullie met de jeugd s' avonds nog wat leuks doen'' '' ok is goed maar ik ga even zoeken naar Tanja '' '' Wacht Isa ik loop wel even mee want Nils, Owen en Rein zijn met Tanja mee zoeken naar mij'' '' Ok is goed haha'' isa en daan lopen samen weg ''Daan sorry dat ik zo stom deed buiten, maar ik vind je leuk en je kon die avond niet afspreken en toen zag ik je i---'' daan stopte isa door haar een kus te geven ''het is al goed hoor, het maakt niet uit want ik heb nu toch met je dat is wat telt'' ''ja je hebt gelijk'' '' OH isa wat zag ik nou zoende jij met die jonge!'' zij tom en rende snel weg ''Shit, ik denk niet dat we een lange geheime relatie hebben Daan sorry'' '' maakt niet uit hoor, ik vind het wel leuk dat iedereen het weet en dan hoeven wij het zelf niet te zeggen snap je'' '' ja dat zou ongemakkelijk zijn ja'' ''hier je snapt het, kijk daar is iedereen, zullen we het wel tegen hun zeggen?'' '' ja is goed maar dan mag jij het vertellen tenslotte heb jij mij gevraagd''
'' is goed met mij hoor'' '' Isa waar zat je nou ik dacht dat je ontvoerd was joh gek , kom mee dan gaan we films kijken'' Tanja wilde Isa mee trekken maar werd gestopt door daan ''mag ik eerst even wat zeggen?'' ''uhm ja wat is er?'' ''Nou ik wilde Isa verkering vragen met een lied dat is waarom Rein en Owen ook kwamen maar het is iets anders gelopen maar we hebben nu wel wat'' ''lekker gedaan maat'' zij Owen ''Isa waarom heb je me dat niet verteld ?'' ''omdat het net gebeurde en jij was er niet want jij was naar mij aan het zoeken met de rest'' ''oh ok dan klopt het wel ja, dus wat zullen we gaan doen want mij plan van de middag vind je vast niet meer zo leuk of wel?'' ''nee, dat plan is niet meer nodig we kunnen met z'n alle gaan zwemmen'' ''ja lijkt mij een goed plan en jullie jongens?'' ''wij gaan mee'' zijden ze in koor. nu had Isa nog maar een probleem als ze ging zwemmen moest ze eerst langs huis en tom heeft vas niet zijn mond gehouden over die kus.

Reageer (2)

  • LeBoef

    urrg broers gelukkig heb ik er geen love your story
    xx

    1 decennium geleden
  • annoesginny

    snel veder gaan het is echt een leuk verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen