Isa komt thuis en daar gebeurde waar ze al bang voor was, tom had het inderdaad vertelt tegen zijn ouders. ''Isa moet jij ons soms iets vertellen, over die jonge Daan misschien?'' ''Nee ik weet niet waar je het over hebt ik ken hem net een ochtend, maar Tanja en ik gaan zwemmen kom Tanja'' Isa probeert weg te lopen maar dat lukte niet '' jongedame als jij een vriendje hebt moet je dat wel tegen ons vertellen'' '' ja en als ik er een heb zou ik dat ook echt doen kunnen we nu gaan'' '' alleen als je toegeeft dat je er een hebt of zoen jij voor de lol soms jongens?'' ''nee natuurlijk niet, Ok ik heb een vriendje ja, mogen we nu gaan?'' '' nee, gaan jullie alleen met z'n 2e zwemmen of komt Daan ook mee? '' ''nee we gaan met z'n 6e dat kan toch er gebeurd echt niets hoor ik beloof het en Tanja is er ook bij'' ''Ok ik geloof je, maar ik en papa moeten nog wel een goedkeuring doen voor deze jonge he!'' ''ja is goed'' Isa trekt Tanja mee haar kamer in ''dus Isa je hebt gezoend met daan en tegen mij zeggen hij vind met niet leuk'' ''he dat was er na ok '' '' ok ik geloof je maar we moeten nu wel opschieten de jongens wachten vast op ons'' ''ja denk het ook'' isa en tanja kleden snel om en gaan vlug weer uit de kamer maar als ze de deur open maken zien ze dat daan met haar vader en moeder op de bank aan het praten is, haar vader staat op en zegt ''hij is goed gekeurd hoor isa'' isa schaamde zich rot en pakte daan's arm en ging snel de kamer uit. ''leuke ouders heb je isa'' ''haha grappig ben je daan, wat heb je tegen ze gezegd?'' '' niks bijzonders hoor alleen dat ik je echt leuk vind en dat ik in mainstreet zit en zo'' ''oh fijn nu weet me moeder dat dus ook'' '' wat is er zo erg aan dan?'' '' oh niks laten we nu maar gaan de rest is vast op ons aan het wachten denk je ook niet'' ''ja is goed dan denk ik'' ''kom je ook mee Tanja?'' '' nee ik heb me omgekleed en dan blijf ik bij je ouders'' ze lopen weg maar daan vind het nog steeds raar wat isa zij over mainstreet en wilde weten wat zij daarmee bedoelde.

Reageer (2)

  • LeBoef

    hopelijk koppelen daan en isa mij aan een van de andere boys :D
    this story is amezayn :D
    xxxx

    1 decennium geleden
  • annoesginny

    snel veder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen