iedereen had zich omgekleed en sprong in het zwembad, maar Daan trok Isa mee ''Daan wat doe je wat is er?'' ''wat bedoelde je nou met dat mainstreet wat ik tegen je moeder zij?'' ''oh niks joh vergeet het maar gewoon'' isa wilde weg lopen maar daan pakte haar weer ''nee ik wil het weten we hebben nu toch wat je kan me echt wel vertrouwen hoor'' ''ok ik was/ben zoals jij wel weet een mainstreet fan, en ik vond jou altijd de leukste en dat weet me moeder ook snap je, en nu heb jij haar verteld dat je in mainstreet zit'' ''Oh maar dat is toch niet zo erg'' ''nee dat weet ik ook, zullen we nou gaan zwemmen'' ''ja is goed'' de tijd ging zo snel voorbij bij het zwemmen het was nu alweer kwart voor 5 en om 5 uur moesten ze terug zijn ''jongen ik wil de pret niet bederven maar ik denk dat we nu eruit moeten want wij moesten om 5 uur terug zijn'' zij tanja ''ok is goed, wij moesten ook om 5 uur terug zijn want wij gingen naar jullie toe'' iedereen kleedde zich om ''Isa kan ik even met je praten'' ''ja tuurlijk Nils wat is er?'' ''morgen ga ik weer weg en ik wilde vragen of je me tanja's nummer wilde geven want ik vind haar best wel leuk'' ''Oh dat kan ik wel doen maar is het niet leuker als je het zelf vraagt ze vind jou misschien ook wel leuk'' ''ja misschien maar wat als het nou niet zo is'' ''maar dat is wel zo ze is toch mij beste vriendin ik weet wie zij allemaal leuk vind en wie ze haat'' ''ik hoop dat je gelijk hebt'' zij Nils en liep weg, Isa ging toen ook omkleden en toen iedereen klaar was liepen ze samen weer terug naar Isa's kamer ''nou Daantje moet jij je vriendin nog een kus geven'' zij Owen en iedereen moest lachen ''dat kan hij wel willen maar, hij moet maar wachten'' zij ik en liep snel met tanja naar binnen, we maakte ons klaar en om half 6 klopte de familie Zwierink aan de deur ''Nils, Owen en Rein zijn alweer weg'' zij Daan's vader ''Oh ok maar ik denk dat Isa het wel red met Daan alleen'' zij mij vader lachend en toen snapte Daan's vader het ook ''Daan heb jij soms met Isa?''

Reageer (1)

  • LeBoef

    lol en voor nils mijn numer is 06 emmm eemmm wat was et ookal weer oops:$ lol your story rules
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen