Foto bij Hellloooow Guys ^^

lets goooo ^^

Hier zat ik dan, te wachten op het den borduur voor hun huis. Ondertussen had ik de paparazzi al opgemerkt. Daar achter de struiken, daar achter die auto ene, zelfs in die boom enen. Vraag me niet hoe die daarin is gekomen met al die apparatuur. Ze zullen sewes weer beginnen te klikken. Al hebben ze er nu ook al ene geklikt , van mij ><. Ik ben trouwens het enigste meisje aan hun huis. Volgens mij staan er aan alle aanliggende straten politieventen om die gillende meiden tegen te houden. Niet dat dat mij tegenhoud, dé experte in over-de-heggen-klimmen xD. Mijn gsm bliept "Kiwi, You're phone is making noise" dat is dus de stem van Joe (dat had hij namelijk ingesproken en als smstoon gezet, toen hij mijn gsm gepikt had), open het bericht "We zijn er binnen 10 minuten. Xx Nick". Eindelijk. Ik sta recht, hét teken voor de paparazzi om hun fototoestellen in actie te zetten. Ik loop even een paar rondjes, tot ik in de verte het geluid van gillende meisjes hoor en daarna het geluid van een bus. Ik blijf staan, zie de bus aankomen, stoppen. De deur gaat open. Nick springt er nonchalant uit, gevolgd door Joe die het ook probeerd, maar zelf op zijn bek gaat. Ik loop recht op Nick af, vlieg in zijn armen (en nee, we hebben nog altijd niets). "Haaiii, Niiiick, ik heb uu zoo gemist, dat doet ge dus echt nooit meer he, mij 3 maand alleen laten" hij kijkt me aan , "Heej Kiwi, blij om u te zien, volgende keer gaat ge gewoon mee", "deal, trouwens morgen staat onze omhelsing in alle boekskes, check de struiken, blauwe auto en de boom", "Kan geen kwaad ben blij u terug te zien". We laten elkaar terug los. "Heeeeej, iemand mag mij wel rechthelpen hoor" Joe ligt nog altijd op de straatstenen. "Ocharme, geraakt ons klein kindje zelf niet meer recht." Ik trek hem recht en geef hem een knuffel. "Ik heb u ook gemist hoor Kiwi, het leven is niets meer zonder u" zegt hij melodramatisch (ja ik ken moeilijke woorden). Dan komt Kevin uit de bus gelopen "als jullie nu allemaal eens mee de bus helpen uitladen kunnen we sewes verder melodramatisch doen, oh hoi Kiwi" Heei, hij kent ook het moeilijke woord. "hoi Kev" We stappen met z'n allen de tourbus terug in en beginnen een dozijn gitaren, drumstokken, koffers en nog van die spullen uit te laden.

Ciao (doeg)

Reageer (1)

  • Unbroken13

    haha echt iets voor Joe XD
    geniaal :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen