Foto bij Let's have some fun

Nick kan alles ^^

"Zo dat was dus echt de laatste gitaar die ik gedragen heb" ik laat me zuchtend op Nick zijn bed vallen. "Dat was ook de laatste die we hadden" Nick komt lachend de kamer binnen en laat zich naast mij vallen. "En alles goed met jou" , "zoals gewoonlijk, ma die zaagt dat ik mijn kamer moet opruimen, leraren die zagen dat we onze mond moeten houden, hoe was het op tour?" ," Zoals altijd he , gillende meisjes, volle stadions, veel muziek, veel zingen, veel fun" , "maak mij maar jaloers ja" Nick grinnikt en prikt met zijn vinger in mijn buik (waar ik dus niet tegen kan, en dat weet hij) "stop het" ," nee" ik trek een pruillip, "waarom niet?" , "omdat jij toevallig, Marie-ele..." verder komt hij niet want ik slaag met een kussen vol in zijn gezicht."HOE VAAK MOET IK NU NOG ZEGGEN DAT DIE NAAM STOM IS" ik val terug naast hem en zo liggen we nog wat te lachen. Denise komt binnen, "hoi kiwi" , "hoi Denise", "blijf je mee eten, ok" Nick: "Maaahaaam, mag ze ineens blijven slapen" Denise: "okeee dan, omdat jullie elkaar al 3 maand hebben moeten missen" . Ik sta op zeg dat ik zo terug ben en dat ik mijn gerief ga halen thuis. Ik loop door de tuin, klim over de heg en loop bij ons thuis binnen. "Marie-Elena" , "Het is Kiwi maam" ,"ruimt gij sewes u kamer op?" mijn mam komt binnen in mijn kamer. "Maar maaam, ik ga naar Nick, mag ik blijven slapen?", "Marie, gij ruimt eerst u kamer op, anders zet gij vanavond gene voet buiten." Met tegenzin en een lelijke bek achter haar rug wanneer ze buiten gaat begin ik mijn kamer op te ruimen. ~Kiwi, you're phone is making noise~ bericht openen "Kiwi, waar blijft ge?? Xx Nick" Beantwoorden: "Moet kamer opruimen, maar ben er binnen een kwartier -xx- Kiiiiwiii"
Vlug kamer opruimen (wat algemeen inhoudt , dump de rommel onder het bed) een zak nemen, pyjama en andere benodigdheden erin dumpen. Naar buiten rennen haastig dag zeggen tegen ons ma, over de heg springen en huize Jonas binnen rennen. "En Kiwi breekt haar record, ze is er in 13 minuten en 23 seconden" (omdat het algemeen geweten is dat ik zodra ik thuis kom mijn kamer moet opruimen van mijn ma.)

"Thanx Joe" in een sneltempo geef ik hem onze geheime high-five en spurt ik naar boven waarbij ik de zak op Nick zijn bed probeer te mikken, wat grondig mislukt, waardoor hij tegen nick zijn smoel terecht komt. "oeps, sorry" , "is niks".
Nick zit achter zijn pc, ik trek een stoel erbij en ga er (natuurlijk wat zou ik er anders mee doen) naast hem zitten.

Next time more

Ciao (doeg)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen