Foto bij *13* SOS water!

Dit is June

Die nacht droomde ik over wat er met me gebeurde in het zwembad: Ik dook het heerlijke koele water in. Toen bedacht ik me dat ik een grote fout maakte. Al het water begon om me heen te draaien-> als een soort draaikolk. Ik keek naar beneden en zag mijn benen eerst blauw worden en ze kwamen aan elkaar vast te zitten, mijn voeten werden flippers. Ik veranderde in een zeemeermin. Mijn kleren verdwenen en ik kreeg een blauw topje aan. Dit gebeurde zo ontzettend snel dat ik het nauwelijks doorhad. Dan hoor ik Marc, Angel en Katty. Snel probeer ik uit het water te komen. Met veel moeite kom ik eruit. Ik verstop me en hoor dan iets schokkends, Angel vraagt aan Marc: Is de kust veilig? Marc kijkt overal naartoe en zegt dan: Ja, het is hier veilig. Aan de ene kant wil ik naar ze toe lopen en zeggen: Nee, want ik zit hier en als jullie dat niet eens opvalt zou het dan veilig zijn? Maar ik zie dat ik nog steeds een staart heb en ik kan moeilijk naar ze toe lopen. En bovendien dan zouden ze vragen waarom ik daar zat, ik kan ze daar moeilijk antwoord opgeven want dan moet ik ze ook over mijn waterprobleem vertellen en daar heb ik geen behoefte aan. Ik probeer te bedenken hoe ik dit ding weg moet krijgen als hij verdwijnt. Zo te horen zijn Marc, Angel en Katty ook weg. Snel kijk ik of ik alles aan heb, en loop dan naar binnen. Als ik de volgende dag wakker word ben ik eigenwijs en duik weer het water in, voordat ik dat doe denk ik heel erg dat ik geen zeemeermin wil worden en het werkt ik blijf en vrouw. Na een paar baantjes te hebben getrokken ga ik naar binnen en droog me af. Ik ga mijn huis eens verkennen. Dan zie ik een uitnodiging: Een soort gala alleen dan met korte jurken. Ik schrik het is vanavond al, ik ga snel opzoek naar een goede jurk.

Reageer (2)

  • 1anoukie

    Je komt er wel nog achter lees gewoon verder!:$(Y)

    1 decennium geleden
  • ultionem

    hoezo zeemeerminnen??? k snap nix meer van je verhaal, maar dat kan ook aan mij liggen want in de vakantie kan k nie denken :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen