Foto bij 050 Aine flora.

50 hoofdstukjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kijk Fay aan'Die is niet blij met haar familie' zeg ik tegen Fay, Fay knikt'Dat was wel duidelijk ja' antwoord Fay. Ik hoor Amber de kamer in komen'Aine, kom je mee?' vraagt Amber, ik knik'Doei Fay. Ik ben er denk ik zo weer' zeg ik. Fay kijkt me verdrietig aan en geeft een knikje. Ik loop samen met Amber mee naar de kamer waar ik Rose zie huilen. 'Wat is er met Rose?' vraag ik geschrokken 'Niks. Ze doet wel vaker zo' zegt Amber, terwijl ze geen blik naar Rose werpt. 'Ik wil terug naar Fay' fluister ik'Kan niet' antwoord Amber rustig. 'Waarom niet?' vraag ik 'Fay moet ook weg' zegt Amber. 'Mag ik weten wat we hier nu moeten doen?' vraag ik. Amber knikt'Dat gaat de zaad van waarheid ons nu vertellen' zegt Amber. Ik knik, maar ik heb geen idee wat dat betekend. Amber haalt een zaad te voorschijn, hij goud en geeft licht. Ze stopt hem in de grond en in 1 klap groeit hij uit tot een grote bloem. Er verschijnen beelden, ik zie 3 meiden die vechten tegen demonen, ze lijken op mij en mijn nichtjes. Als het afgelopen is kijk ik verbaasd naar Amber'Wat was dat Amber?' vraag ik met trillende stem. 'Je toekomst Aine' antwoord Amber.

Reageer (1)

  • Marly2801

    wow, spannend! snel verder please(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen