Foto bij Hoofdstuk 11

Toen we klaar waren met ontbijten.
Hadden we ons klaar gemaakt om buiten een wandeling te maken en dan een film te gaan zien in de bioscoop.
Ik keek nog voor 1 keer in de spiegel en zag dat me outfit wel in orde was. ( http://www.polyvore.com/outfit_yani/set?id=61193866[ )
We gingen naar het bos,er lag een lichte witte laag toen we daar kwamen maar die mooie witte laag ging snel weg toen dat Harry opeens met een sneeuwballen gevecht startte..Ik had er echt geen zin in dus legde ik me op de koude grond en maakte een sneeuwengel.'wiihiiiiiiii" riep ik luid en al snel volgde de rest mijn voorbeeld.Na dat we het allemaal koud begonnen te krijgen gingen we naar de bioscoop.
We gingen de film Ted zien maar voor dat we de filmzaal binnen gingen,gingen we eerst achter POPCORN!
Iedereen had zijn eigen pak popcorn zodat er later geen ruzie's zouden ontstaan.
De film was ondertussen al begonnen en na een poos deed Zayn zijn arm om mij heen.
Ik nam een hand vol popcorn en propte het in mijn mond.Waar dat de helft van de popcorn ernaast viel.
Tijdens de 10 minuten pauze gingen Niall en Lola voor een 2de pak popcorn.
De 10 min. gingen snel voorbij en zo ging de film ook snel voorbij.
We gingen naar de Quick om te eten want Harry had geen zin om te koken en Zayn ook niet en de rest die zouden we het maar best niet laten proberen...

Toen dat we thuis kwamen was het redelijk stil,iedereen was moe.
Dus gingen de meeste al naar bed onder andere ik en Zayn,Claire en Liam,Harry en Lize.
De rest bleef nog beneden een film kijken.
Voor dat ik ging slapen nam ik eerst een warme douche en deed mijn pyjama aan.
Ik zette de Tv in men kamer aan terwijl Zayn in de badkamer een douche nam.
Ik zette een film op want op de Tv was er nooit iets boeiend s'avonds..
Zayn was klaar met zijn douche en deed zijn pyjama aan en kwam naast mij liggen en legde zijn armen om mij heen.
En vielen we zo dan in slaap...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen