Foto bij Tommo 5

6 maanden later, april 2012.

Eindelijk was het zover, we gingen naar Engeland. Ik nam plaats op één van de zitplaatsen in het vliegtuig, en haalde mijn iPod met koptelefoon uit mijn handtas en zette een leuk liedje op. Het was niet zo heel lang vliegen, misschien net anderhalf uur. We landden met het vliegtuig in Londen, en vanuit daar zouden we naar de gezinnen gebracht worden. Iedereen had een andere plaats toegwezen gekregen, en ik moest in Doncaster zijn, wat zo'n drieënhalf uur rijden was met de auto. De familie Tomlinson zou me hier komen ophalen. Ik haalde mijn koffers van de band en liep ermee naar de uitgang. Zoekend keek ik om me heen, of ik mijn nummer ergens zag. Even verderop zag ik een bordje met het nummer vijf, daar moest ik dus zijn. Ik liep ernaar toe, en de vrouw begroette me vriendelijk.
"This is my daughter Charlotte. Our car is over there. You can give me one of your suitcases if you want to. It's about three till four hours driving so it will be a long travel. You must be tired, so you can sleep in the car, we definately don't mind that. Did you have a nice travel?"
Ik knikte en overhandigde haar mijn koffer, en hing mijn rugtas wat verder over mijn schouder heen. Op zulke momenten kon ik best wel verlegen zijn.
"So, you are Tessa Marges? How old are you, Tes?" vroeg Charlotte.
"I'm sixteen and you?"
"Me too. Is it nice weather in Holland?"
"Ehm, no actually not."
"Well, here it ain't as well. Do you like England? Have you ever been here before?"
"No, to be honest, I've never been here before. I always wanted to. But yeah, I like England. There are very good bands and popstars over here."
"Aaah, yeah, agree. Do you know Ed Sheeran? He's such a good celebrity."
"Yes, of course! He's one of my favourites."
"Oh good. I have my room full of pictures of him. And also a few of One Direction, I hope you don't mind."
"No, of course not. I like One Direction as well. i know a few songs of them, but I don't know them pretty well. only alittle. I know their names, but I don't get further than there songs and names."
We stapten allemaal in de auto en deden onze gordels om, waarna we weer verder gingen met ons gesprek.
"I already thought so," zei Charlotte, en ik keek haar vragend aan.
"Nothing special," beantwoordde zij mijn blik.

Reageer (6)

  • Euforia

    She doesn't know... Yet (:
    + Abo & snel verder ! x

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Lucky girl

    1 decennium geleden
  • Nyara

    Zij heeft echt veel geluk.

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Hahaha!
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen