Foto bij *14*

Nick stapt verder naar binnen. Snel ga ik achter Thor staan. ‘nee’ Nick en Thor kijken me allebei verbaast aan. ‘ik doe alles, maar asjeblieft geen bloedprikken’ Natasha komt binnen en ik zie het buisje met de naald ik haar hand. De kamer is al klein maar op dat moment had ik het gevoel alsof hij nog kleiner werd. Ik duw mezelf tegen de andere kant van de kamer aan. ‘Molly?’ ik schud mijn hoofd. Steve, Clint, Bruce en Tony komen binnen. ‘asjeblieft niet’ smeek ik zacht. Bruce loopt gelijk naar me toe en omhelst me. ‘rustig, het is al goed’ mompelt hij zacht. Bruce pakt mijn arm beet en zorgt ervoor dat ik hem niet kan bewegen. Mijn ogen schieten open als ik besef wat hij doet. Natasha loop naar me toe en steekt de naald in mijn arm. Ik grijp Bruce stevig vast. Hij bijt op zijn kaken en begint te groeien. Er breekt paniek uit. Bruce geeft een brul en kijkt me woedend aan. Ik slik en kijk naar de Hulk die nu voor me staat. ‘ze moet hier weg!’ roept Nick gelijk. Thor wil mijn arm pakken maar de Hulk duwt hem al weg. De Hulk kijkt me boos aan, hij steekt zijn arm uit. Nu pas heb ik door dat ik vast zit en nergens heen kan. Ik duik in elkaar en bescherm mijn hoofd. ‘Bruce!’ de hulk kijkt om naar Steve die nu zijn schild voor zich heeft. Hulk gromt weer en draait zich naar mij om. Dan voel ik iets, dit is de kans. Dit is mijn kans om naar Aly te gaan. Ik sta op en hou mijn armen open. ‘please verlos me’ zeg ik zacht. De hulk haalt uit en raakt me hard.

Een irritante piep doet me mijn ogen openen. Ik kijk naar het saaie plafon. De 2de keer dat ik hier lig. Ik draai mijn hoofd naar links en zie dat er nog iemand ligt. Met wat moeite kom ik overeind en kan ik naar het gezicht van de persoon links van me kijken. ‘Bruce?’ zijn ogen gaan naar mij en hij komt wat omhoog. ‘ik had nooit verwacht dat jij zoveel kracht had’ zegt hij met een flauw lachje. Verbaast kijk ik terug. ik was knock-out gegaan… waar heeft hij het over?

Reageer (4)

  • Nouika

    Ik wil ook omhelst worden door bruce. D;

    1 decennium geleden
  • GreyTardis

    ik zou zelf hetzelfde hebben gedaan, als je verder niemand meer hebt. :(

    en wel een beetje dom dat ze bruce haar lieten kalmeren xD

    en je schrijft super, dus snel verder please!(hoera)

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    ;O

    1 decennium geleden
  • FallinTime

    wow what happend :O Spannend!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen