Foto bij 83. | 2. Toms Surprise

Enjoy!

’Ik weer dat je liever zonsondergang aan de zee wilt zien, maar ik dacht, omdat er hier gaan zee in de buurt is, een meertje is bijna het zelfde. Ik hoop dat je het mooi vindt.’ Ik kijk van het meertje naar Tom en zie dat hij verlegen naar de grond kijkt. Ik loop naar hem toe en duw zijn hoofdje omhoog zodat ik in zijn ogen kan kijken. ’Tom, dit is zo lief! En Romantisch!’ Tom zucht opgelucht. ’Ik ben blij dat je het leuk vindt.’ Tom pakt mijn hand weer en loopt richting het water. Net voor het water gaat hij zitten en laat mij ook op de grond zitten. Hij slaat zijn arm om me heen en drukt me dicht tegen zich aan. Ik sla mijn armen om zijn middel en samen kijken we naar de zonsondergang. Als de zon helemaal onder is staat Tom op. Hij steekt zijn handen naar me uit, die ik aan neem en hij helpt me met opstaan. We lopen rustig terug naar de auto en stappen in. Dit keer stopt de chauffeur wel bij het hotel. De chauffeur doet onze deur open en wij stappen uit. ’Ik hoop dat u een fijne dag heeft gehad. Morgen komt iemand anders jullie om 12 uur ophalen.’ We bedankten de chauffeur en lopen het hotel binnen. Ook al weet ik hoe het hotel er uit ziet, ik blijf me er telkens over verbazen. Tom loopt naar de balie, zegt wat tegen de mevrouw achter de balie en komt terug met een sleutel. ’Het is een andere kamer dan dat wij hadden gereserveerd.’ Ik kijk Tom verbaast aan. Tom loopt lachen richting de lift. ’Verassing!’ Ik rol met mijn ogen en loop dan achter Tom aan naar de lift. Tom duwt op het knopje en na een tijdje gaan de deuren open. We stappen in en Tom duwt op het knopje van de juiste verdieping. Ik voel iets trillen in mijn tas. Ik doe mijn tas open en zoek mijn mobiel. Als ik die heb gevonden zie ik dat ik een sms’je van Say heb. ’Sms’je van Say.’ beantwoord ik Tom zijn vragende gezicht.

Heey Eline,
Hoe was het!?
Je moet me alles vertellen.
Hopelijk was het zoals jullie
het gepland hadden!
xxx


Ik schud mijn hoofd. Ik stoot Tom aan. ’Moet je lezen.’ Ik geef mijn mobiel aan Tom. Ondertussen zijn we op de juiste verdieping aan gekomen en stappen we uit de lift. ’Nieuwsgierig kind dat het is.’ Ik grinnik en knik. Tom geeft mijn mobiel terug. Ik stuur naar Say dat ik haar morgen alles wel vertel. Ik loop achter Tom aan naar de kamer. Naar mij verassing! Ik wacht tot Tom de deur eindelijk open heeft en loop dan snel naar binnen met Tom lachend achter me aan.

Reageer (7)

  • Vivaldi

    SUPERSUPERSUPER@! =D
    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Is zijn verassing die andere kamer?o.o
    Of moet hij zijn verassing nog geven?o.<

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Iehh whaa Fabulous mijn kind (ik moet toch maar eens beter gaan opletten bij engels denk ik)
    Maaar maar maar oeeh welke kamer is het
    I'm nieuwsgiereg (weet het engelse woord even niet en nee ik gaa het niet opzoeken dat is me te veel werk)
    Maar Tom is eigenlijk best wel romantisch
    En dat is eigenlijk best wel schattig
    En dat is eigenlijk ook best wel heel erg leuk
    En ik ben nu eigenlijk best wel heel erg jaloers op die Eline ö
    Nou blablablaa, ik heb niet zo veel meer om te zeuren
    He, wat jammer nou vind je niet?
    Ach ja, ga maar gewoon weer snel verder
    Al doe je dat de laatste tijd wel x'D
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • Sensitive

    lief lief lief <33
    snel verder!

    xx <33

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Tom zit vol verrassingen ^^
    Schattig <3

    snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen