WOW egt vet veel reacties de vorige keer:O Like is(K). Nu nog meer???

Vnuit Jake en Nessie ;) The big fight!!!!

Jacob

En voor ik het wist was ik veranderd. Ik wist dat ze dit niet mocht zien van Edward maar ik kan er niks aan doen. Die vuile bloedzuiger wil haar leegzuigen verdomme!!! Ik durf te wedden dat Bella me alleen maar dankbaar gaat zijn. Ik zie dat de bloedzuiger schrikt van mijn actie.
'Wat ben jij???'Sist hij me toe. Wat een dombo, ik kan niet praten zo.
-Jake wat is er aan de hand-hoor ik Seth in mijn hoofd.
-niks, blijf waar je bent en kom me niet helpen. Ik wil niet dat ze nog meer in de problemen komt- denk ik snel terug. Ik was afgeleid en had niet door dat de vampier om me heen probeerde te lopen. snel duwde ik hem van Nessie weg. Ik kijk haar een keer veronschuldigend aan.
'Het is goed Jake, zeg maar als ik moet helpen' Ik hoor dat ze haar angst probeert te verbergen.
Plots voel ik een enorme klap tegen mijn fang en vlieg 3 meter naar achter. Dan hoor ik een enorme gil.

Renesmee

'het is goed Jake, Zeg maar als ik moet helpen' Ik heb moeite om mijn angst binnen te houden. Dan zie ik de vampier op Jacob afrennen enhem vol in zijn flank raken. O nee.... Ik duik net te laat weg en gil mijn longen uit mij lijf. Ik krijg geen adem. Ik probeer hem van me af te duwen maar het lukt niet. Hij is te zwaar. Ik probeer te ademen maar het lukt niet. Plots is hij weg en staat de vampier voor me.
'Je vriendje kan je niet meer helpen lieverd'Zegt hij met een duistere stem.
plots voel ik een pijn in mijn borst, preccies waar Jake was gevallen. Shit dr is iets goed mis. Dan komt er een groot zandkleurige gedaante voorbij schieten. SETH!!!! Hij overmeesterd de vampier vrij snel en al snel ruik ik een stinkende rook.
'Nessie wat is er gebeurt?!'
'Die vampier'Hoest ik eruit'Waar is Jake?!
'Rustig Renesmee eerst een jij.'
'Nee Jake, Hij werd geramt. Viel boven op me. En toen weet geramt. Waar is hij' Ik kreeg het er allemaal maar net uit.
'Rustig maar Nessie hij is bezig met herstellen. Hij zit daar bij de boom' Toen zag ik hem zitten. Zijn hand op zijn schouder. Hij had geen broek aan. Die was verscheurd en lag in kleine stukjes voor me.
'En nu gaan we ons om jou bekommeren'
'Breng me naar Carlisle. Hij weet wat hij moet doen.'
'Ja dat is een goed idee'Zegt Seth maar ik zie dat hij er geen zin in heeft. Dan hoor ik een kreun. Jacob probeerde op te staan maat hij had te veel last van zijn schouder. Na veel moeite stond hij eindelijk en liep naar me toe. Broekloos.
'Uhmm Jake ik denk dat je ven een broek moet aandoen'Ze ik lachend in zo verre ik kan lachen zonder te veel pijn op mijn borst.
'Ow shit ja'
'Hier ik heb er een extra'zegt Seth.
'Gaat het Nessie. Het spijt me zo erg. Ik had beter moeten opletten. Het is allemaal mijn schuld. Je vader maakt me af. O shit O shit O shit dit is egt niet goed.' De woorden kwamen er in een stortvloed uit.
'Rustig Jake rustig.' probeerde ik hem te sussen'Het is vast minder erg dan het lijkt'
'Jacob, draag jij haar of ik?'vraagt Seth.
'Ik draag haar wel'Ik zie dat zijn ogen betraand zijn
'Lieverd gaat dat wel met je schouder.'vraag ik bezorgt
'Ja hoor, die is alweer helemaal goed' Hij tilt me op en rent mett me naar Carlisle's huis...

Reactie's????(K)(flower) misschien nog tips???(typing)

Reageer (9)

  • Berdien

    plssssss snel meer schrijven!!(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • yasmine658

    MEEEER!!!

    1 decennium geleden
  • WhenItRains

    wnnr gaan ze batsen?XD

    NEE hoor grapjee.e

    ga maar nsel door!

    1 decennium geleden
  • MoonLove

    WHAAAH snel verder ^^ Geweldig geschreven haha maar wat heeft ze nou eigenlijk dan?:8 dat is me niet echt duidelijk:Y)

    snel verder bitte
    ;)

    1 decennium geleden
  • yasmine658

    Meeeeeer(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen