Foto bij H23 ~ Harry Edward Styles

Ik was even in een "schrijfmood".
En ik ben super blij, want ik heb een nieuwe mobiel besteld!!! :D
Le moi being way to happy!
Hopelijk is het een leuk hoofdstuk, ik weet het niet zo goed.
xxx

Verwachtinsvol keek ik Kim aan, wat zou ze antwoorde?
Een grote glimlach verscheen op haar gezicht.
'Ik ook van jou Hazz. En weet je? Ik wist het eigenlijk al hoor.' zei ze.
Een gevoel van blijdschap overnam mijn hele lichaam en ik drukte mijn lippen blij weer op de hare.
'Aww, hoe schattig! Gefeliciteerd tortelduifjes!' hoorde ik achter me.
Geschrokken draaide ik me om en zag daar de jongens en Jana staan.
'Wat doen jullie nou weer hier? Hebben jullie-'
'Jep Hazz, we hebben alles gehoord. Maar we moeten nu echt gaan, je weet wel, repetities.' onderbreekt Liam me.
'Oke, we komen eraan. Ik kleed me alleen nog even om, als je het niet erg vind.' antwoord Kim en iedereen loopt weg, waarschijnlijk om ook hun "danskleding" aan te doen.
Zenuwachtig blijf ik in de kamer staan.
'Harry? Ben je daar nog? Kan je even mijn shirtje dichtritsen?' hoor ik uit de badkamer komen.
Waarneer ik de badkamer inkom, voel ik een paar lippen op de mijne.
'Je bent lief, weet je.' zegt Kim, waarneer we onze kus hadden beëindigd.
'Jij bent nog veel liever. Waar moest ik je ook alweer mee helpen?' antwoorde ik daarop.
'Ow, niks hoor. Ik wilde gewoon een excuus om je de badkamer in te krijgen.' en Kim's wangen worden rood, love it.
'Als je zo klaar bent, ga ik me ook even omkleden. Nu heb ik wat beters te doen.' en mijn lippen voelen de hare weer.
Al snel tikt mijn tong op haar onderlip voor toestemming, die ik al meteen krijg.
Onze tongen spelen een ruw liefdesspel en mijn handen verkennen haar lichaam.
'Niet nu.' hoor ik Kim zachtjes, tussen de zoenen door, zeggen.
Langzaam stop ik de zoen en kijk haar in haar ogen.
Haar ogen zijn zo prachtig, zo volmaakt.
Ik druk nog een zacht kusje op haar lippen en we lopen daarna hand in hand naar de overkant.
Eenmaal bij de kamer aangekomen, ook wel een gang oversteken, hoorde ik al veel geschreeuw.
Toen ik de deur opende, zag ik Zayn achter Louis aanrennen, want Louis had blijkbaar Zayn's haargel gebruikt.
Snel liep ik naar mijn kamer en kleedde ik me om.
Toen ik net mijn shirt uitgetrokken had, hoorde ik de deur opengaan.
Daar stond Kim, met een kleine glimlach op haar gezicht.
'Haha, ik kom net op het goede moment binnen. Leuk uitzicht.' zegt ze.
Ik loop naar haar toe en geef haar een kus.
'Weet je, eigenlijk is het niet eerlijk. Ik sta hier zonder shirt, maar jij hebt alles nog aan. Hoe gaan we dit oplossen?' zeg ik, op een plagend toontje.
'Haha, grappig, een andere keer. We moeten nu trainen, en ik heb geen zin om op mijn eerste dag te laat te komen.' antwoord ze.
Ik had dit antwoord al verwacht, maar ik kon het toch proberen?
Dit ging nog een mooie tijd worden...

Reageer (2)

  • Curlystyles

    Aawhh wat een cuties! ik heb al heel lang geen reactie meer gegeven dus ga ik nu maar eventjes een lange plaatsen.. hihi dat heb je wel verdient vind ik, poehh wist je dat werken best vermoeiend kan zijn? nou ik niet maar nu puh best zwaar de hele tijd op je benen staan en vriendelijk blijven. ik werd zo chagareinig he! oh my gash.. de hele tijd mijn opgevouwen kleding weer terugpleuren zodat ik het opnieuw kon gaan doen.--' vreselijk! echt maarrr joun verhaal is echt leuk! vooral doorgaan en snel ook zodat ik kan lezen. maar dat zou in deze twee dagen toch niet meer gaan wand ik ben druk druk druk :$ maaaarrr als ik maar in me maillbox zie staan dat jij weer verder bebtn gegaan hihi..
    oke dit is niet echt een superlange reactie maar het kan er toch nog wel mee door vind je niet? hihiih

    kussxx

    1 decennium geleden
  • olahniall

    N'aaaw

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen