Foto bij *15* I'm going to party with you!

Ik en Katty lopen naar June's huis. Het valt ons gelijk op dat het zo donker is. Ik trap de deur in. JUNE! roepen we... Geen enkel antwoord. We rennen. allebei een andere kant op en we blijven June's naam roepen. We krijgen geen antwoord. Dan valt mijn blik op een uitnodiging, Een gala feestje. Dresscode: korte galajurken en pakken. Ik weet het zeker June is daarheen gegaan. Ik denk dat het het beste is als ik daar alleen heen ga. Ik zeg Katty je bent moe ga maar naar huis ik wacht hier wel op haar. Katty kijkt me dankbaar aan. Ze onderdrukt een enorme gaap en gaat op weg naar huis. Ik loop door naar June's kast en vind daar een leuk kort jurkje; Boven zwart/witte luipaard print en onder witte stof met een grote roze strik in het midden, de eerste keer dat ik hem zag was ik er al verliefd op en nu is het moment op hem te proberen. Mijn haar gaat los en doe een beetje make-up op. Perfect denk ik als ik voor de spiegel sta. Dan rij ik naar het adres dat op de kaart staat. Het eerste wat me opvalt is dat het er te stil is. De deur staat op een kier en ik zie June en een vrouw. Ze zijn in een gesprek. Ik zie dat June weg wil redden maar dat het niet lukt, ik snap het die vrouw heeft haar gehypnotiseerd. Om het te verbreken moet je een geluid creëren Ik kijk om me heen en gooi een baksteen op de grond het lijkt te werken want ik zie June deze kant op rennen. Ook ik ren alleen dan naar mijn auto toe. Ik rij weg voordat iemand me heeft gezien. En ik ben van plan om June thuis op te wachten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen