Foto bij 002 Mexx Smith

Elleeeuuuwww

ik zit op een schoolcomputer met een spastische spatie.... Dus ben ik eik zwaar blij dat ik al vooruitgeschreven had. :)
We hebben trouwens deze week 40-minuten rooster op school (in plaats van 50-minuten). Dan hebben we ook kei veel uitval dus eigenlijk heb ik een zwaar chille week :).
Dat betekent dat ik lekker veel kan schrijven:p. Dus hoe meer reacties, des te sneller er weer een nieuw hoofdstuk komt :).
Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • NiMaPayne

    Huh? Is dat meisje Mex??? Ik snap ut niet meer...... x

    1 decennium geleden
  • TSNeverland

    Ik vind het altijd heel flauw als mensen zo maar hun abo verwijderen, dus daarom zeg ik het even. Ik vind je verhaal heel leuk, maar ik heb inmiddels al minstens 4 verhalen gelezen waarin iemand hun geheugen kwijtraakt, en het word een beetje saai. Vooral doorgaan met schrijven, maar dit verhaal is voor mij gewoon niet interessant meer. Ik beloof dat ik zal kijken als je een ander verhaal begint.

    <3

    1 decennium geleden
  • smileforyou

    snel verder!!! ik snap het niet meer :s xxx

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Ohmygod!
    I dont get it. ;(

    Snelverder?x

    1 decennium geleden
  • ChayenneS

    hahaHAha Wjw mexx is er nog maar aliii is annabellee eYeaaah ;) omg Wat erg :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen