Anna verteld ons dat deze slaapplaats maar tijdelijk is en dat we dus alleen onze simpele spullen uit moeten pakken. Ik ben nu alleen nog maar meer enthousiast omdat we dus nog gaan verhuizen. Maar waarom liggen we daar nu dan nog niet, zouden we nog ergens anders op ingedeeld worden? Nadat we onze spullen hebben uitgepakt neemt Anna ons mee naar een keuken. Hier mogen we vanavond eten. ‘Waarom hebben we nog geen andere leerlingen gezien?’ Vraag ik aan Anna tussen mijn happen aardappel door. ‘De andere leerlingen zijn anders dan jullie. Later zullen jullie er nog wel achter komen en dan snappen jullie ook waarom ik nu zo geheimzinnig doe.’ Antwoordt ze. De volgende ochtend worden we vroeg uit bed gehaald. Om zes uur staan Mark en Diede al op ons te wachten en we lopen weer met zijn vieren naar buiten zoals de opdracht van Anna en Johan is. Buiten staat Johan op ons te wachten. ‘Oké, zijn jullie klaar om echte leerlingen te worden?’ Vraagt hij. Ik knik heftig ja samen met Mark, Diede haalt zijn schouders op en Yenna wacht af wat er gaat gebeuren. Johan gebaart ons om hem te volgen en we lopen een tijdje over een zandpad tussen een bos door.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen