Foto bij H24 ~ Kim Hope Louisa

Heehee!
Ik ben echt super blij op het moment, want morgen komt mijn iPhone binnen:)
Jeeej!
Hopelijk vinden jullie het een leuk hoofdstuk en is het een reactie/kudo/abbo waard.
Kritiek kan ik btw ook hebben hoor.
xxx

Nadat Harry eindelijk aangekleed was, gingen we richting de studio.
Het omkleden duurde nogal lang, omdat Harry mij steeds aan het zoenen was, en ik vond het nou niet bepaald erg.
Jana was weer naar huis gegaan, maar zij en Niall hadden wel nog een date voor morgen gepland. How cute?
Louis reed, Liam zat naast hem en Zayn, Niall, Harry en ik zaten achterin. Ik moest bij Harry op schoot, want er was anders geen plek.
De autorit ging behoorlijk goed, alleen was er wel wat gezeur van Niall die honger had, alweer.
Eenmaal bij de studio aangekomen liepen we snel naar binnen. We waren wat aan de late kant, maar de jongens hadden me er van overtuigd dat ze dat altijd waren.
'Hoi, jij bent vast Kim? Ik ben Simon.' zei een man, die al binnen stond.
'Hoi, inderdaad, dat ben ik.' zeg ik tegen Simon.
'Leuk je te ontmoeten. Volg mij maar, dan zullen we richting de danszaal gaan, waar we de clip gaan doornemen.'
Ik en de jongens volgen Simon richting de zaal en we gaan daar op de banken zitten.
'De clip gaat over een meisje, jij dus Kim, waar de jongens allemaal een crush op hebben. In de clip proberen ze jouw aandacht te trekken en uiteindelijk kies je dan één van de jongens. Omdat je diegene ook moet zoenen in de clip, wilden we jou laten kiezen voor wie je uiteindelijk gaat. Heb je een voorkeur?' zei Simon.
'Haha, tuurlijk heeft ze die. Nu ze zichzelf het vriendinnetje van dé Harry Styles kan noemen.' zegt Louis, voordat ik antwoord kon geven.
'Ach, is het weer zover Harry? Jullie zijn wel schattig samen, btw. Maar ik neem aan dat je dus uiteindelijk met Harry zou gaan zoenen?' vraagt Simon.
Vanuit mijn ooghoeken zie ik Harry rood worden, zooo schattig! Zelf voel ik dat mijn wangen ook rood worden.
'Is goed. Lijkt me wel zo handig om roddels voor te zijn.' antwoord ik.
'Dat lijkt me inderdaad verstandiger. Willen jullie het trouwens nu al naar buiten brengen of zullen we nog even wachten?' vraagt Simon dan.
'Het is misschien beter dat we even wachten, zodat Kim en ik elkaar eerst wat beter kunnen leren kennen. En we moeten even kijken hoe we dat doen met haatberichtjes enzo. Heb je trouwens twitter Kim?' zegt Harry dan.
'Nee, ik ben niet zo van het social media. En het lijkt me inderdaad beter dat we eventjes wachten met het naar buiten brengen.'
'Oke, dus we wachten even met het naar buiten brengen. Het lijkt me verstandig om nog even niet twitter aan te maken, zodat er geen haattweets kunnen worden gestuurd naar jou. Als we na een tijdje toch twitter aanmaken, moeten we er voor zorgen dat je wel zo'n blauw vinkje krijgt.' zegt Simon dan.
'Is goed. Kunnen we misschien nu beginnen met het dansen? Daar kwamen we toch voor?' zeg ik dan, want mijn lichaam jeukt gewoon om weer lekker te dansen.
'Oke, ik haal de choreograaf wel even en dan kunnen we beginnen.' antwoord Simon.
Toen we allemaal klaar gingen staan, schoot er nog maar één vraag door mijn hoofd.
Wat zouden mijn ouders van Harry vinden?

Reageer (3)

  • 5Boys1Dream

    Leuk :) welke iphone? X

    1 decennium geleden
  • olahniall

    Snel verder! I likeee

    1 decennium geleden
  • Payno

    VEDER!!!!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen