Yenna en ik lopen al snel door de gangen op zoek naar de eetzaal. Kathy is ons al vooruit gegaan omdat zij wel op tijd wil zijn voor onze eerste les. In de eetzaal heeft Kathy twee plaatsen voor ons vrijgehouden en een ontbijt klaargezet. Ik werk alles snel naar binnen en vraag daarna waar onze eerste les eigenlijk is. ‘We moeten naar de tweede verdieping in de maangang zijn.’ Leest Kathy op van ons lesrooster. Wanneer Yenna klaar is met eten lopen we naar de trappen. Op de tweede verdieping hebben we geluk dat we Anna tegenkomen. We vragen haar naar de maangang. ‘Derde zijgang links.’ Zegt Anna. We haasten ons in die richting in de hoop nog op tijd te komen. We gaan de maangang in en nu snap ik de naam. Er zit maar één raam in de muur van de gang en door de donkere mozaïek lijkt het net alsof er alleen maar maanlicht in de gang schijnt. Er zijn vier deuren waarvan er eentje openstaat. Ik loop er naartoe en kijk naar binnen. Ik zie een paar leerlingen in een soort kleine collegezaal zitten en dus ga ik er vanuit dat dit onze klas is. Ik wenk Yenna en Kathy om mee te komen en samen lopen we het klaslokaal binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen