Foto bij Chapter 2

I forgot to mention in the first chapter; If you happened to find any mistakes, please let me now immediately.
Comments and kudos are always welcome.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Fireling

    haha leuk, alleen kan ik soms niet goed volgen door al dat engels in een keer. Als ik het hoor gaat het beter, maar ik blijf lezen, (een goede oefening ^^)

    1 decennium geleden
  • Maheegan

    Er staat "Let me now", maar het moet zijn "Let me know" neem ik aan. (einde tweede alinea)
    Omnomnom, will there be Sterek involved? Please say yes. Please. If I have to I'll beg you on my knees giving you so many flowers you can't count them anymore. Do I have to?
    Alright. *goes to sit on her knees* Please, please, please, please, pretty pretty please, put Sterek in, please. (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen