Foto bij H25 ~ Harry Edward Styles

Hier even een (korter) stukje over de gevoelens van Harry.
En ik ben super blij, want mijn witte iPhone 4 is binnen gekomen!
Jeej!
Maar hij wil instagram niet instaleren...
Iemand trouwens songpop?
xxx
Hopelijk vind je het een leuk hoofdstuk, zodat je een reactie achter laat?

Nadat we een paar uur hadden gedanst en de clip nog even hadden doorgenomen, zaten de jongens, Kim en ik in de starbucks.
We hadden het over van alles en nog wat, maar mijn hoofd was er niet bij.
Ik zat te denken aan hoe mooi Kim eigenlijk wel niet was en hoe blij ik was dat ik haar de mijne kon noemen.
'Hazza? Ben je daar?' hoor ik Louis opeens zeggen.
'Huh? Wat zei je?'
'Waar zit je met je gedachten? Ik vroeg of we naar het appartement zouden gaan?' zei Liam toen.
'Oh, tuurlijk.' stem ik in en we staan op.
Terwijl we richting de auto lopen, pak ik Kims hand vast.
'Moeten we dit nu al doen? Hoe zit het met de paparazzi?' hoor ik Kim zachtjes zeggen.
'Maar je daar maar geen zorgen over, lieverd. Het zou ooit wel een keer uitkomen. En eerst wat roddels zijn wel leuk, vind je niet? Dan krijg je altijd van die leuke verhalen, die zijn soms echt gewoon hilarisch.' zeg ik lachend, waarna ik mijn lippen even op die van Kim druk.
'Hee tortelduifjes, loop eens door!' word er naar ons geroepen door Zayn, waarna we snel richting de auto lopen.
Een paar meter voor de auto, zie ik opeens allemaal flitsen achter me.
Shit! Paparazzi!
Snel trek ik Kim de auto in en zodra iedereen in de auto zit, trek ik de deur dicht.
'Wat voor roddels zouden we morgen in de krant krijgen?' vraag ik aan de rest van de jongens.
We beginnen een heel verhaal over allerlei roddels die kunnen worden verzonnen.
Zodra we gaan rijden, komt Kim weer bij mij op schoot zitten en sla ik mijn armen om haar middel.
Ze is zo licht en zo perfect, dit kan bijna niet echt zijn.
Maar het is wel echt! Ze is gewoon de mijne!
'Hee schoonheid. Slapen we vanavond samen bij jou?' fluister ik in haar oor.
Ze draait zich lachend om en knikt.
Ik druk mijn lippen weer op haar lippen. Net waarneer ik toestemming wil vragen met mijn tong, hoor ik Zayn zeggen:
'Doe dat even ergens anders, wil je? Er zijn hier ook andere mensen.'
Ik haal mijn lippen van die van Kim en kijk haar lachend aan.
Er was geen twijfel mogelijk, ik was super verliefd!
Ik zag al echt een toekomst voor me met haar, een paar kinderen, een groot landgoed en een mooi huis.
Ook al kende ik Kim pas net, ik wist dat ze de ware voor mij was.
Man, dit gevoel was geweldig!

Reageer (2)

  • Payno

    ahhwwww dat is zo LIEF!!!! <33

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    Aww hazza is schattig:D ik heb songpop maar speel het bijna niet xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen