Foto bij 1.2

Met een glimlach geef ik hem het geld en sluit de deur dan. 'Pizza!' roept Chris vrolijk. Ik loop naar de woonkamer en zie ze daar allemaal zitten. Chelsea, Fenna, Tyler, Dan, Chris en Cameron. Mijn hart slaat een slag over als hij naar me glimlacht. 'Kaaspizza!' roept Dan en propt een stuk in zijn mond. Ik grinnik en laat me naast Tyler ploffen. 'Heeft Fenna een vriend?' fluistert hij in mijn oor en geeft me en stukje pizza. Ik schud mij hoofd en neem een hap van mijn pizza. Tyler knikt en glimlach naar me. Ik richt mijn ogen weer op Cameron en hij glimlacht lief naar me. 'Cam?' vraagt Chelsea die zijn aandacht weer eist zoals gewoonlijk. 'Ja?' vraagt hij haar maar blijft mij aan kijken. 'Laat maar.' mompelt ze en zucht dan. 'Film avond?' vraagt Chris die altijd door heeft of er een pijnlijke stilte valt. Al zijn onze stiltes nooit pijnlijk ze zijn wel irritant want niemand weet wat te zeggen.
Samen met Cameron ruim ik de troep op die gemaakt is. 'En heb je al een date voor het bal?' vraagt Cameron me en pakt de pizza dozen op. 'Nee jij?' vraagt ik hem en pak de glazen van tafel. 'Nog niet,' mompelt hij. Ik knik en loop dan terug naar de keuken. 'Dus,' begint hij en vouwt de dozen samen. 'Denk je dat Tyler je vraagt?' vraagt hij me en glimlacht nep. 'Wat, nee Tyler en ik zijn vrienden.' grinnik ik. Cameron knikt en zijn glimlach word weer echt. 'Maar..' 'Jongen's film!' roept Dan dwars door Cameron's zin. 'Yeah!' roept Chelsea. Tyler komt op me af lopen en neemt mijn hand beet. 'Dus wat moet ik doen?' vraagt hij me. 'Wat, waarvoor?' vraag ik hem niet begrijpend. 'Ik vind Fenna leuk, maar ik weet niet wat ik moet doen.' mompelt hij beschaamt. 'Sla je arm om haar heen en adem in haar nek, als een jongen dat doet zit hij goed bij haar.' grinnik ik en duw Tyler weer weg. Ik loop ook terug de keuken in en zie Cameron tegen het aanrecht aan leunen. 'Kom je?' vraag ik hem. 'Wacht.' mompelt hij en loopt op me af, voorzichtig drukt hij een kus op mijn mondhoek en neemt dan mijn hand.

Reageer (1)

  • Noelle1D

    Het was nog leuker toen je het voorlas :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen