Foto bij Nieuwe story

Hallo, daar ben ik weer!

Sorry voor dit fake hoofdstukje, maar ik heb een nieuwe story en zou het leuk vinden als jullie daar een kijkje zouden willen nemen! Het gaat niet over One Direction, maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk! Het is een onbekende personen-verhaal. Het gaat over de 16-jarige Axelle, die net even iets anders is dan de andere meisjes van haar leeftijd.
Ze wordt namelijk geteisterd door sprookjes. Overal waar ze komt, ziet ze voorwerpen uit de beroemde verhalen, maar ze is de enige. Bovendien wordt ze ook nog eens gekweld door dromen en nachtmerries.
Maar alles verandert op haar zestiende verjaardag, en of dat een goede of slechte verandering is zullen jullie moeten lezen ;)

Dus, hier is *le link*: Happy Ever After

Graag een reactie! <3

Morgen komt trouwens een nieuw hoofdstukje bij dit verhaal!

Reageer (2)

  • LeaFlammae

    Oehh, je hebt het online gezet! Cool =D
    Iedereen, ga het lezen want het is awesome ^^

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    het klinkt wel spannend. jammer dat het niet over one direction gaat:$ mm jaa ik ben een beetje een die hard fan hahaha XD ook al ben ik nog nooit na een concert geweest. maar zoiets maakt je toch niet onbelangrijk? of geen fan? tenminste ik vind van niet! hihihi maar ga snel weer verder met een hoofdstukje!!

    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen