Ten eerste,
Ik ben heeel slecht in het schrijven van een dankwoord, dus bij deze.
Ten tweede,
Oh mijn God. Ik heb zo veel plezier gehad met het schrijven van het verhaal en het lezen van de one shot die dit helemaal op touw heeft gezet. Want, tja, ik ben echt wel heeel erg tevreden over hoe het uiteindelijk gelopen is, ondanks dat ik eigenlijk geen tijd had. En ik moet eerlijk zijn, het einde is gewoon bijna hetzelfde als de one shot, want op een of andere manier klopte dat gewoon. Het is nooit mijn bedoeling geweest om het zo te doen, maar het is toch zo gelopen... Als er iemand is die de one shot willen lezen, stuur maar een berichtje, krijg je de link van me.
Ten derde,
Al jullie reactie's hebben me zo goed gedaan en ik ben zo blij dat jullie met zoveel plezier hebben gelezen! Ik had niet verwacht dat het verhaal zo 'goed' zou worden. Ik had zeker niet verwacht dat ik ooit zo tevreden zou zijn over een verhaal, van begin tot eind.
Nu ga ik nog heel associaal een link naar een nieuw verhaal neerzetten, waar ik verder mee ga als mijn Zarry af is.
Kiddo's, jullie zijn stuk voor stuk geweldig.




Reageer (12)

  • NeilaHoran

    Ik heb jouw verhaal in 2 uur uitgelezen en I love it!!

    1 decennium geleden
  • Necessity

    dankjewel voor het schrijven <3

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Thank you for sharing this story with us ; it was amazing. One of the best, actually <3
    & I wanna read the One Shot - if that's possible :')

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Ik zou die oneshot ook graag willen lezen, kan dat ? En je dankwoord vond ik niet eens zo slecht hoor. ^^ Ik zal zeker een abo nemen op je nieuwe story ! (: Wat ik nu dus ga doen.

    1 decennium geleden
  • PurePassion

    LOVE.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen