Foto bij If you believe - 25

Wanneer ik de volgende ochtend wakker word, hoor ik NIall iets mompelen. Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik krijg een schattige glimlach terug. Ik geef hem een lange, zachte kus en ga in de zetel zitten. Ik zie dat Niall zijn iPhone op tafel liggen en staar er zowat naar. Niall moet ervan lachen. Ik kijk hem nieuwsgierig aan. "Ga je gang maar", beantwoordt hij mijn blik. Grinnikend neem ik de gsm en ga snel naar twitter. Ik kijk snel bij @verbinden op zijn twitter. Het staat er werkelijk vol met berichtjes van fans. Hier en daar staan er echt grappige dingen tussen. Hoe origineel sommige mensen wel niet kunnen zijn. Ik kan het echt niet laten en tik op 'nieuwe tweet opstellen'. Ik denk even na en weet dan al snel iets. 'Heyooo, I am on Niall's twitter, You jel? ;-) Haha jk xx'. Ik tweet het berichtje en al snel is het zoveel geretweet. En er is ook al direct een trend 'Hi Niall'. Echt zot hoe populair die jongen wel niet is. Sommige fans vragen zich echt af wie die tweet nu echt geschreven heeft. En door die paar fans, denken al snel veel mensen dat. Het doet me eigenlijk wel lachen. Niall merkt dat er iets niet klopt. "Wat heb je nu weer uitgestoken? Jij badass." Ik zet een brede glimlach op naar hem. "Gewoon wat getweet in jouw naam." Hij doet teken dat ik de gsm aan hem moet geven. Ik geef het samen met een kusje met een brede lach. Hij tikt wat op het scherm en glimlacht. Ik neem de iPhone uit zijn handen en lees snel wat meneer getweet heeft. 'Sorry, meisjes kunnen nogal mysterieus zijn he. Love you guys xx'. Ik lach eens naar hem en kijk weer bij @verbinden. Er komen vele jaloerse berichtjes binnen. Maar hier en daar is er ook een grappige tweet bij. En sommige mensen tweeten dat ze er gewoon niets van snappen. Wat me nog meer doet lachen. Ik sluit twitter af en lef de gsm terug op zijn plaats. Daarna kruip ik terug bij de Ierse jongen. "Wel, je zou nog voor mij kunnen werken. Als tweet-manager." Ik lach eens en schud terwijl met mijn hoofd. "Nee dank je. Tweeten is niet echt mijn ding. Ik zal wel jouw vriendin of zo iets zijn. Als ik het volhoud tenmiste." Hij kijkt me 'geschokt' aan. Ik wil hem een kus geven, maar hij draait zijn hoofd. "Ah, dus ik moet weggaan of zo?" "Wel eum, nee. Maar als je het niet volhoudt, dan kan ik niet veel doen he." Ik zet een lachje op. Al snel komt hij dichter bij me voor een kusje. "Zie je, je kan mijn lippen gewoon niet missen", zeg ik, wat hem een glimlach geeft. We beginnen lichtjes te kussen en al snel gaan we over naar een tongzoen. Zijn handen gaan onder mijn T-shirt, op mijn rug. Mijn handen gaan een beetje door zijn haar en in zijn nek. Zo blijven we wel even bezig.

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Hahah, die laatste zin deed me echt lachen (:
    Ahhh, hun 2 zijn zo schattig samen (: forever alone gevoel ):
    Snel verder alsjeblieft met je geweldig verhaal (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen