Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • iiRiSHiiLove

    Awwwhhh en ik zat net in de stemming van je verhaal en nu is het afgelopen... Ik ga huilen :(:( Grapjee.... Maaar je verhaal verdiendt een dikke KUDOOO (A)(A)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    Neeeeee... je moet nog een twilight verhaal schrijven. Want die schrijf je echt kei goed!!!(H)

    1 decennium geleden
  • EmilyStyles

    OMG. WAAROM BEN JE GESTOPT? Het eerste wat ik deed toen ik uit mijn werk kwam was jouw verhaal lezen en toen zag ik ineens staan bij mijn mail: dankwoord. ik denk: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Een super goed verhaal en ik zou hopen dat er een vervolg kwam^^. haha. ik lees gelukkig nog je andere story. LOVE YOUR STORY FOREVER!! KUDOOOOOOOOOOO(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    Jammer dat het afgelopen is!!!!!
    Het is echt een prachtig verhaal!!!!
    Zal je nog een vervolg schrijven?
    Misschien een andere twilightstorie???

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    ja, mijn vorige reactie had dus geen zin...:P
    echt het was een geweldig verhaal, en ik vind het echt heeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll erg jammer dat hij is afgelopen!(huil) ik kijk altijd of je nog andere story's hebt geschreven!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen