Foto bij Ventitrè

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • EstherTVD

    I WANT MOREEEEEEE(A)

    1 decennium geleden
  • amores

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, het is vakantie! EN DAT BETEKENT: LEZEN EN SCHRIJVEN ALS NOOIT TEVOREN! Mijn reacties van de afgelopen tijd waren echt super kort trouwens, dus vandaag komt er weer een oude, vertrouwd lange reactie! WHOOOOH! Heb je trouwens donderdag expeditie Robbinson gezien?? Fajah heeft niet gewonnnen:( Maar daar zal jij vast en zeker geen probelemen mee hebben. Christophe ging trouwens super goed :P Hahahah, NOY!! Aaaawh, ik heb dit echt gemist, een beetje schrijven en lezen, zalluuuuuug!! HET IS BIJNA KERST!!! Jeeeuj, wat heb jij aan de kerstman gevraag?? Ojaaa, en de wereld is niet vergaan, whihihihihiii! YESSSSSSSSSSSSSS! Ik voel echt dat kerst er aankomt. De hele tijd heb ik die liedjes in mijn hoofd! Santa Claus is coming.... to TOOOOOWWWNNNN, YEAH!! God, ik word er helemaal gek van! Ojaaa, het hooofdstuk, daar moet ik ook nog op reageren, hahah! Jammer genoeg is er niet zo heel veel gebeurd in dit hoofdstuk, maar wederom prachtig geschreven. Dat vind ik altijd zo knap van jou, ookaal gebeurt er vrij weinig in een hoofdstuk, je weet me altijd wel te boeien!! En Jasper is geweeeeeeeeeeeeldiiiig (H)(H)(H) Zooo volgens mij is deze weer van een goed formaat, dus ik stop nu maar weer! KUDOOOOOOOOOOOOOO!
    (K)

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    Hahah snel verder?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen