Foto bij Ticket 37.

Uit de Q&A kreeg ik alleen de opmerking : wat ben je knap! hoe maak je die foto's zo mooi?
Tip 1: Koop een iPhone.
Ik kan met mijn iPhone namelijk foto's maken met de camera die aan de voorkant zit. Dan kan je jezelf altijd gelijk zien en kan je kijken of je goed richt.
Tip 2 : Zet hem in spiegelbeeld.
Als ik altijd foto's maken met een camera komt het er spiegelbeeld in mijn map te staan dan dat ik ze zag tijdens het maken. Ik gebruik zelf de app Camera+ en daar kan je dat gemakkelijk mee doen! Dan zie je er - voor mijn gevoel - 10 keer leuker uit!

Verder wil ik niet zeggen dat ik knap ben, maar soms heeft iemand gewoon dat er foto's zijn waar diegene er leukig op staan. haha!
Heel erg bedankt en tot de volgende Q&A!

Ik zal vrijdag misschien weer wat kunnen plaatsen maar als ik wifi heb in Engeland wil ik best een update schrijven, als jullie dat willen!
Love & Rocketz.
Beaudine.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Spongebobb

    Moooii <3
    Nutteloze reactie maar boeit het, reactie is reactiee

    1 decennium geleden
  • MissStyles96

    ik ben echt jaloerrs op je dat je naar Louis Charityfootball gaat!

    1 decennium geleden
  • MissStyles96

    Super!
    Echt weer verslaafd aan een van je story's, het lukt je wel weer hea ;)
    Snel verder, voor hoe snel dat kan..
    xx

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Die veranda is ongelooflijk cool!
    Ik ga deze week ook naar England,
    veel plezier! <3

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    awesome ;DD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen