DAAN

#1 Daan: '[JN]! Ik kreeg net een telefoontje uit de hemel. Ze missen een engel, en ik denk dat jij het bent.' Hij lacht schattig.

*

#2 Daan knuffelt je. 'Ik kan niet geloven dat ik zo'n mooi meisje mag knuffelen.' Jij: 'Ik hou van je.' Daan: 'Ik hou meer van jou.'

*

#3 Daan: 'Waarom doen we geen..' Jij: 'Nee.' Daan: 'Maar lieverd, ik..' Jij: 'Nee Daan, we gaan geen kus & knuffel twitcam doen nu.'

*

#4 Daan knuffelt je en sluit zijn ogen. Voor één moment sta je daar stil. Daan: 'Ik laat je nooit meer gaan.' hij glimlacht & kust je.

*

#5 Jij: 'Ik heb je zo gemist, Daan!' Hij kust en knuffelt je, en zijn zachte adem kriebelt in je nek. Daan: 'Ik heb jou ook gemist.'

*

#6 Daan: 'Help! Help [j/n]!' Je rent naar boven en vindt Daan, grijzend. 'Ik heb een kus nodig.' zegt hij en hij kust je.

*

#7 Jij zit met Daan op de bank. Hij pakt je hand en neemt je mee naar buiten. Jij: 'Wat? Daan.....wat doe je?' Daan gaat zitten en neemt jou op zijn schoot. Daan: 'Luister, [j/n]. Ik.....ben verliefd op je.' Je glimlacht, en je kust hem.

*

#8 Daan: 'Vind je mij leuk?' Jij: 'Aw Daan, ik hou van je! Dat weet je toch.' Daan: 'Yes, dat wilde ik horen!' Hij knuffelt en kust je.

*

#9 Je ziet Daan met een slaperig gezicht. Daan: 'Ik heb op je gewacht zodat we samen kunnen ontbijten.' Je lacht en hij kust je.

*

#10 Je kust Daan als hij wakker wordt. Daan: 'Wat is een beter begin van de dag dan een kus krijgen van het meisje van wie ik houd?' ;)

*

#11 Je staat op de eiffeltoren in de nacht met Daan. Onder de sterren fluistert hij zachtjes: 'Je t'aime.' Hij kust je voorzichtig.

*

#12 'T is koud buiten en je bent bij Daan. Hij doet z'n armen om je heen en fluistert: 'als jij mijn meisje wilt zijn, ben ik je held.' Jij: 'Dan ben je dus nu me held.' Zeg je, en hij kust je.

*

#13 Jij: 'Goedemorgen Daan, lekker geslapen?' Daan: 'morning lieverd! Ja, tot jij uit bed ging en het leeg naast me voelde.'

*

#14 Je kijkt tv. Er komt een knappe jongen in beeld. Jij: 'OMG, hij is knap!' Daan springt ervoor: 'Wie? Ik?' hij lacht en kust je.

*

#15 Daan's lippen vinden die van jou, hij kust je in de deuropening en houdt je dicht tegen zich aan. Daan:' Ik zie je morgen, mooierd.'

*

#16 Je kijkt in de ogen van Daan bij het maanlicht buiten. Daan fluistert: 'Ik kan bijna niet geloven hoe mooi je bent.' hij kust je.

*

#17 Daan: 'Ik heb echt iets nodig nu.' Je kust hem. Daan: 'Oh, ik dacht eigenlijk aan eten, maar een kus is veel beter!' Hij lacht.

*

#18 Een sneeuwbalgevecht houden met Daan. Hij valt en trekt jou me zich mee. Daan: 'kus me.' je kust hem in de koude sneeuw.

*

#19 Daan: 'Geef me 1 reden om jou niet te kussen.' Jij: 'ik ben net wakker en zie er niet uit!' Daan: 'Niet goed genoeg.' hij kust je.

*

#20 Daan: 'ik werd wakker in bed vanmorgen en dacht dat er iets mistte.' Jij: 'Wat was het?' Daan: 'Jij die niet naast me lag...'

*

#21 Jij maakt je huiswerk en zingt "Stop the Time" mee. Daan komt achter je staan en knuffelt je. 'Wow, je zingt het beter dan ik!'

*

#22 Daan: 'Ze zeggen dat echte liefde alleen bestaat in films, maar wij hebben het tegendeel bewezen.' Hij knuffelt en kust je...

*

#23 Jij: 'ik snap het wel als je me niet leuk vin-..' Daan: 'jou niet leuk vinden is onmogelijk!' hij grijnst en kust je. 'hou van je!'

*

#24 Daan: 'ik heb besloten om het je toch maar te vertellen, dus.. Ik wil meer zijn dan vrienden.' je kijkt naar hem en hij kust je.

*

#25 Je bent in de stad met Daan en ontmoet een fan. Fan: 'is dat je vriendinnetje, Daan?' Daan kijkt trots naar je en lacht. 'Yep!'

*

#26 Daan: 'omg, waar bleef je nou? ik... Ik was zo bezorgd, lieverd kan je..' jij: 'Daan stop! Ik ging alleen maar naar het toilet!'

*

#27 Je doet een Twitcam met Daan. Een fan vraagt: 'Daan, kun je [JN] kussen?' Daan: 'met plezier!' hij kust je.

*

#28 (LONG)
je krijgt van je moeder te horen dat je moet verhuizen. Jij: 'maar mam, ik wil hier niet weg! Hier heb ik mijn vriendinnen.' en je kon ze ook niet missen. Maar aan 1 ding had je nog niet gedacht, als je in Goor zou gaan wonen, zou je in dezelfde woonplaats als Daan wonen. Daar wordt je toch wel iets minder verdrietig van.
Als je bij je nieuwe huis aankomt, storm je gelijk naar je nieuwe kamer om daar je muziek lekker hard aan te zetten tijdens het schilderen van je nieuwe kamer. Het enige liedje wat speelt is 'Stop the Time'. Je hebt alleen niet in de gaten dat je je muziek wel erg hard hebt staan, zodat de hele buurt het kan meegenieten. Zelfs Daan, die maar 4 huizen verderop woont.
Op school ken je helemaal niemand, en je vind het behoorlijk eng. Je baalt er ook wel een beetje van dat je niet zo snel vriendinnen durft te maken. 'ik blijf vast forever alone..' denk je bij jezelf. Maar dan zie je hem. Zijn blonde haren en zijn mooie lach vallen direct op. Het is gewoon zo... zo.. perfect... Er wordt op je schouder getikt. Daan: 'hey, ben jij niet dat nieuwe meisje die in m'n straat is komen wonen?' je schrikt even en je begint te blozen. Jij: 'j-ja dat b-ben ik..' daan grijnst: 'welkom! Ik had je al wel gehoord dit weekend, leuke muziek draai jij! Ik ben Daan.' hij steekt z'n hand naar je uit. Je pakt voorzichtig zijn hand: 'ja dat weet ik! Hoi Daan, ik ben [j/n].' Daan: 'een mooie naam bij een mooi meisje.' hij geeft je een knipoog en loopt weg. Je blijft een beetje verbijsterd achter. Dan besef je wast Daan allemaal tegen je heeft gezegd. Je grinnikt even en loopt naar de volgende les.
Als je thuiskomt ligt er een envelop op de deurmat. 'Voor een mooi meisje met een mooie naam. <3' staat er. Je bloost even, maar merkt dan dat niemand je ziet. Voorzichtig open je de envelop.
'lieve [j/n], ik vond ons gesprek vanmiddag erg gezellig.
En het lijkt me leuk om dat nog eens over te doen. :)
Kus kus Daan.'
Een grote lach verschijnt op je gezicht. Je pakt pen en papier en begint te schrijven:
'lieve Daan,
Ik vond het ook gezellig.
En het lijkt me erg leuk om dat nog eens over te doen.
xxx [j/n]'
Je loopt naar het huis van daan, twijfelt nog even, maar stopt dan toch de brief in zijn brievenbus. Je hoort de brief zachtjes op de deurmat vallen. Wanneer je weg wilt lopen, gaat de voordeur open. 'vanavond 8 uur dan maar?' hoor je een stem achter je zeggen. Je draait je om en glimlacht. Jij: 'lijkt me een goed plan.' Daan grinnikt en sluit de voordeur. Met een goed gevoel loop je weg.
Tijdens de date met daan is het echt geweldig. Hij ziet er goed uit en het klikt goed tussen jullie. Daan: 'je bent mooi.' jij: 'awh dankje!' je bloost. Daan: 'en je bent zó schattig als je bloost!' en daarvan ga je nog harder blozen.
Na afloop brengt Daan je netjes naar huis. Hij stopt even: 'ik vond het een geweldige avond.' jij: 'ik vond het fantastisch.' Daan grijnst en geeft je een knuffel. Je krijgt het helemaal warm van binnen. Je kijkt hem aan. Daan: 'je bent echt geweldig.' je lacht . Jij: 'worden de kusjes die op de brief stonden nog werkelijkheid?' Daan grijnst: 'natuurlijk.' En hij kust je voorzichtig, zachtjes en zwoel...

*

#29 Daan pakt je handen vast en kust je zachtjes. Hij fluistert lief: 'ik lieg niet als ik zeg dat ik je de hele dag wel kan kussen.'

*

#30 jij: 'is er iets waar je meer van houdt dan zingen?' Daan: 'misschien.' jij: 'echt? Wat dan?' Daan: 'bij jou zijn.' <3

*

#31 Je krijgt een briefje van Daan toegestuurt krijgen met de tekst: 'you're everything I need. <3'

*

#32 Daan belt je. jij: 'haii!' hij: 'hallo? Spreek ik hier met het mooiste meisje van de wereld?' ❤

*

#33 Je staat voor het raam met Daans arm om je schouder, naar de sneeuw te kijken buiten <3

*

#34 je zit 's avonds met Daan op de bank en valt in slaap op zijn schoot. Hij tilt je naar je bed en fluistert: 'slaaplekker beautiful'

*

#35 Je zit in de trein na een dagje Amsterdan met Daan. Hij slaat een arm om je heen en zegt: 'ik wil jou echt niet kwijt' hij knuffelt je ..

*

#36 je komt thuis van vakantie . Daan staat je op te wachten. Hij komt naar je toe en geeft je een knuffel. Daan: 'Schat! ik heb je zo gemist! Jij: 'ik jou ook! het was zo leuk we hebben gezwo- hij drukt z'n vinger op je lippen. Hij: ' shhht...' en hij kust je. ♥

*

#37 Iemand komt naar je toe en vraagt: 'Hey, ben je single?' net als je wat wil zeggen komt Daan eraan gerend. 'NEE DAT IS ZE NIET.'

*

#38 Onder een twitcam met Daan geeft hij je plotseling een kus. Je kijkt hem aan en realiseert je dat alle mainiacs het gezien hebben.

*

#39 Daan kietelt je, je begint te lachen. 'Stop, nee Daan niet doe- HAHAHA.' Daan lacht en zoent je zachtjes...

*

#40 Je wandelt met je hond in 't park als je Daan ziet staan. Hij kijkt je aan en begint schattig te blozen.

*

#41 Daan: 'ik denk dat ik over je heb gedroomd vannacht' jij: 'oh echt?' Daan: 'het was geweldig.' hij grijnst en geeft je een kus.

*

Reageer (3)

  • daanlover15

    leuk! forever a Daaniac(H)

    1 decennium geleden
  • Suuuuusxxx

    Super Gaaf (L) xx

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Romantisch haha xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen