Foto bij 054 Aine Flora

Dioni
Amber
Rose
Semen
Familie als elf:).

Langzaam werd ik wakker, met vage gedachtes over wat er gebeurd was voor ik sliep.Ik zag voor mij 2 meisjes, waarbij de oudste erg bezorgd keek, ik kon uit de 2 Amber herkennen, haar roodachtigbruine haren die krullend over haar schouder hingen waren onmisbaar. Daarna viel me op dat er nog een jongen zat. Hij had bijna witte haren en spitse oren, maar dat had ik ook, en de rest ook, maar bij hem vielen ze me gewoon erg op. 'Wie zijn jullie' kon ik vermoeid. 'Ben je klaar voor de waarheid?' vroeg de jongen? Ik keek hem verbaasd aan maar knikte toen zachtjes. Ik wist nu dat ik me niet meer voor de waarheid kon verstoppen. Wat had het me eigelijk gegeven, flauwvallen? Nee ik was vastbesloten, de waarheid onder ogen te komen. 'Ja' zei ik met stalen gezichten, ik was bang als ik een emotie aan zou nemen dat ik het niet meer kon aanhoren. 'Goed, ik ben Semen, je broer. Dioni en Amber zijn je zussen, en Rose is je kleine zusje. Elvyne en Fay en hun gezin zijn je nichten en neven. WE zijn elven, dat kun je zien aan onze oren' bij het word oren stopte hij even en wees naar zijn spitse oren, alsof ze geslepen waren. 'Jullie kunnen transformeren' ging hij verder 'Dan worden jullie kleiner en hebben vleugels, maar ook kunnen jullie je krachten gebruiken, jij hebt Flora, Fay Fauna, en Elvyne de dode elementen. Jullie missie staat vast, jullie zullen de aarde helpen, waarbij een meisje jullie zal helpen. Het is de bedoeling dat jullie demonen verslaan, ze willen de aarde bereiken en aantasten, de aarde zal niet meer bestaan en dit eiland is wat overblijft. Voor als je het nog niet wist liggen we nog onder de aarde, daar bestaat een nieuwe wereld die alleen wij kunnen zien, dus hier wegkomen is onmogelijk zonder hulp van ons' verteld Semen. Ik kijk hem vol ongeloof aan 'Waar moeten dan heen, en wat doen de demonen dan?' vraag ik bijna ratelend, maar toch ergens weer voorzichtig. 'Het smelten van de poolkappen, aangericht door hun, dat kunnen we nu haast niet meer stoppen, maar dat de demonen de wereld vernietigen wel, met jullie hulp, die van jou, Fay en Elvyne' zei hij vastbesloten. Ik knikte 'Goed dan, wanneer moet ik weg' vroeg ik. 'Nu' zei Semen. Dioni duwen me een ketting in mijn handen en glimlachte 'Als je de woorden: Terra sateram in, zegt zullen wij komen voor hulp. Fay en Elvyne hebben dit ook, maar dan met hun element, maar roepen ons op met dezelfde woorden' zegt ze lief en komt naast me zitten. Ze geeft me kleren aan, die ik snel aantrek. Dan komt er een ineens een meisje de kamer binnengelopen, zij moet het meisje zijn waarmee we op pad gaan, ik Fay en Elvyne. 'Is Aine al klaar voor vertrek? Dan kan ik de andere ook weer gaan ophalen' zegt ze met ijzeren stem. Ik kijk haar aan, en meteen gaan er bange gedachtes door mijn hoofd. Ik weet niet eens wat voor demonen het zijn...

Reageer (1)

  • Marly2801

    Oeh spannend! Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen