Nina bleef gewoon op haar plek zitten. Owen: dat was een fan ik moet haar van me moeder naar school brengen, bij mij achter op. Ik zou haar eerst weg brengen maar ik ben toen weer heel snel naar jou huis gefietst om jou weg te brengen, je was al weg zei je moeder. Toen ben ik weer naar school gefietst, en liep naar binnen. Nina: ja dat geloof ik wel maar wat was dat dan bij het fietsen rek? Owen: ze begon me te zoenen, ik duwde haar weg echt geloof me jij bent mijn meisje en ik wil je zo graag houden als mij meisje! Maar waarom zou een fan je zomaar gaan zoenen? Vroeg Nina. Ja sommige fans die zijn zo gek in hun hoofd dat ze vergeten dat ik een gewone jongen ben die misschien wel een vriendin heeft. Echt Nina geloof me jij ben het meisje die me gelukkig maakt, jij ben het meisje die me blij maakt, jij bent het liefste meisje, jij bent het liefste meisje, jij bent het leukste meisje, en je bent mijn meisje!! En ik hoop dat je dat wil blijven? Owen ging dicht tegen haar aan zitten. Nina keek op zich wel weer blij want ze geloofde owen. Nina: okee ik geef je een tweede kans. Owen: dankjewel schatje ik zou die koet verpesten nooit!! Owen gaf haar een dikke kus en een hele lange dikke knuffel. En hij pakte iets uit zijn tas. Nina: wat is dat dan? Owen: een cadeautje voor jou! Nina maakte het los en zag een kettinkje met owen er op. Owen: kijk ik heb er een met jouw naam er op en hij haalde zijn ketting uit zijn shirt. Ik begon te lachen en zei : ik hou van je owen! Owen: dat geloof ik maar ik hou meer van jou!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen