Foto bij hoofdstuk 14

hope u like it x

Laure POV

5 maanden verder

Amy en ik gingen naar ons huis is Nederland. daar gingen we onze spullen pakken en weer terug naar Engeland. We gingen nu definitief naar Engeland. Samen met Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn gaan we in 1 huis wonen met een groot weiland erachter. Ik had er zin in! Amy, Liam, Harry en ik zitten nu in het vliegtuig. We waren bijna in Nederland. Amy lag te slapen, Harry was muziek aan het luisteren en met mijn haar aan het spelen. Liam was ook muziek aan het luisteren en ik was een spelletje aan het spelen op mijn Ipod. We zeiden niet veel. Niet dat ik ook veel te vertellen had. Maar het kwam ook omdat de grootste kletskous lag te slapen. Soms was Amy echt erg! De paarden stonden al bij het nieuwe huis. Jazz en Apple konden het samen goed vinden. Angel gedroeg zich natuurlijk als een echt hengst. hij moest ook apart staan. Anders was hij heel erg wild. “Laure, we zijn er schat.” Zei Harry. Ik zette mijn Ipod uit en stond op. we liepen met zijn alle het vliegtuig uit. We hadden geen koffers bij. Die namen we alleen mee op de terug weg.

(het in pak stukje is saai dus dat skip ik ff en ook het vliegtuig gedeelte ze zijn nu weer in Engeland)

We waren eindelijk weer in ons nieuwe huis. Ik liep naar mijn kamer en zette daar mijn koffers neer. Harry volgde me. Hij legde zijn armen om mijn middel en gaf me kusjes in mijn nek. Ik draaide me lachend om en kuste hem op zijn mond. Hij zoende terug en tikte met tijn tong tegen mijn onderlip aan. Ik opende gewillig mijn mond. We kwamen in een vurige tongzoen. Hij was echt superlief! Ik wil hem nooit meer kwijtraken!



hij is een beetje kort
I know
kudo? reactie?
xx

Reageer (1)

  • LaureWithAnE

    Awh liefje! Zoooo moooooooi! Snel verdaaaaah!!!! Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen