Foto bij Let's have a foodfight, No you don't, but mom.. No

sorry ik pik foto's van iedereen ><
aleejah ^^

Iedereen ging aan tafel, Denise zette de pot spaghetti op de tafel. Iedereen vloog direct op de pot af. "jongens, jongens...","en Kiwi" gooide ik ertussen, "en Kiwi, rustig de spaghetti gaat niet lopen hoor" Enfin, iedereen kreeg zijn portie op zijn bord en begon te klooien met de slierten. "Mwaam mwaawom mweeten wjij wen pwa wniet mweee??" Joe had zijn mond vol met spaghetti en erond hing ook een aanzienlijk grote hoop spaghetti, "Wjoew mweeet mnwiet mwet wje mwond wol" zei ik daarop, waarop Joe weer ,"mwoet wjij wjiust zweggeh" waarop Denise, "Joe en Kiwi, niet met uw mond vol praten, ik en je pa, Joe, gaan straks uit eten, en ik ga me nu klaarmaken..." opeens sprong Joe recht met de lepel spaghetti in zijn hand "FWOOODFWIIIIGHT", "...en ik wil dat de keuken er uitziet zoals hij der nu uitziet, Joe zet je neer." Joe ging met tegenzin terug zitten. Ik grinnikte is, waarna Joe tegen mijn stoel schopte, ik dacht tegen zijn been te schoppen, maar met mijn perfecte (Ahùm) coördinatie kwam dat dus vol tegen Kevin zijn been. Die daarna tegen Nick zijn been schopte, waarna we dus een soort beengevecht hielden.

Die jongens kunnen nooit normaal doen, niet dat ik zoveel beter ben hoor.

Toen we allemaal onze spaghetti binnenhadden, liepen we naar de woonkamer.
"Wat nu?" Nick keek de zetel rond, "iemand een idee?","Nope","neeeje","naha"," ik ga slapen weet ge, juist terug van tour" Kevin stond recht en liep naar boven. Denise en Paul kwamen langs en zeiden gedag, even later sloeg de deur dicht. Joe en Frankie gingen playstation spelen op hun kamer en Nick ging even naar de wc. Fijn, laat mij maar achter. Tv op. Muziekkanaal, yes, fame muziek clip. Ik begin te dansen aangezien ik op die muziek niet kan stilzitten. "I"m gonna live forever, I'm gonna learn how to fligh" zo zit ik daar wat te klooien en als ik me omdraai zie ik Nick daar tegen de muur geleund staan. "En hoelang staat gij daar al te zien?", "Lang genoeg" zecht hij lachend. "Maar ge kunt dansen ;)". We zetten ons terug in de zetel. Ik kijk verveeld naar buiten. "Het regent" zeg ik "een volkomen nutteloos feit, en ik haat regen" zegt Nick daarop. "Ahnee, regen kan g-fijn zijn, kom mee buiten"ik sta recht en hij kijkt me nogal raar aan "en wat gaan we buiten doen?" ," gewoon, kweeni, ah, Dansen!" Aangezien Nick zelf blijkbaar niet recht kan, sleur ik hem zo ongeveer uit die zetel en trek ik hem mee naar buiten.
"Kiwi, gij kent mij toch al lang genoeg om te weten dat ik niet kan dansen" ,"dan gaan we daar verandering in brengen, vanaf vandaag kunt gij walsen" Ik pak zijn ene hand en leg hem op mijn heup, zijn andere neem ik vast. "Zo nu volg even mijn voeten, sewes ben jij de leider, niet naar beneden kijken, gewoon gaan" met mijn instructies dansen we zo ongeveer heel de straat door, al gauw zijn we kletsnat en hebben we de slappe lach om Nick zijn geklungel, maar fun hebben we.





Romantisch he ;)
en nee ik heb nog steeds niks met Nick.

Ciao (doeg)

Reageer (5)

  • flowerdust

    Super verhaal Héél snél verder =)

    1 decennium geleden
  • x1Direction

    Superr Snel Verder!
    Xx.<'3

    1 decennium geleden
  • Brisingr

    SNEL verder,,

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    heey schrijf snel verder, want je schrijft echt goed!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    En de volgende dag een gratis verkoudheid (:
    Snél verder hé!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen