Foto bij H26 ~ Kim Hope Louisa

Hee,
Sorry dat ik gister niks had geschreven, maar ik ben de laatste tijd nogal down en chagi, dus mijn hoofd staat er soms gewoon naar om een dagje niks te doen.
Ik zag net dat er een abbo weg is, heb ik iets verkeerds gedaan of worden mijn hoofdstukken slechter, laat het me alsjeblieft weten, want dan kan ik er iets aan doen...
Owja, school begint morgen weer, ik weet niet of dat betekend dat jullie meer of minder hoofdstukken krijgen maar dat laat ik nog wel weten.
Enjoy this chapter!
xxx

Na een leuke rit richting het appartement, zaten Harry en ik bij mij op de bank.
De rest van de jongens hadden ons even wat privacy gegeven. Nouja gegeven, Harry had tegen hun gezegd dat hij bij mij bleef en gooide toen de deur gewoon dicht.
We zaten heerlijk een filmpje te kijken en te praten over van alles en nog wat.
'Ben je eigenlijk nog maagd?' vroeg Harry toen plotseling.
'Haha, wat is dat nou weer voor een vraag?'
'Nou, het is toch handig om te weten?' zei hij, terwijl hij rood aanliep.
Ik gaf hem een kus en zei toen: 'Jep, nog een maagd. Maybe kan jij daar iets aan doen?'
'Haha, dat vind ik niet zo erg om te doen hoor.' zei hij toen lachend, waarna hij liefdevol zijn lippen op de mijne drukte.
Onze zoen werd steeds heftiger en op een gegeven moment lag ik boven op hem.
'Ik hou van je Kim.' zei Harry toen hij zijn lippen van de mijne afhaalde.
'Ik ook van jou Hazz.' antwoorde ik.
Zo lagen we een tijdje, ik bovenop hem, terwijl we elkaar aankeken.
'Mag ik je iets serieuz vragen?' onderbrak hij de stitle.
'Tuurlijk.'
'Wil je een keer met mij op een date?' zijn wangen werden nog roder dan ze al waren, en hij keek me zenuwachtig aan.
'Off course! Ik ben toch niet voor niets jouw vriendin?'
'Mijn vriendin? Dat klinkt nog beter uit jouw prachtige mond, weet je dat?'
'Hmm... Wat zou ik nou weer met die prachtige mond kunnen doen?' zei ik plagend, waarna Harry zijn lippen op de mijne drukte.
Na een tijdje zo te liggen, viel ik in slaap, op weg naar een prachtige droom.

'Hee lekkerding. Wakker worden.'
Ik opende langzaam mijn ogen.
'Hoe laat is het?'
'7 uur 's avonds, de jongens kwamen net aan de deur of we mee kwamen eten.'
'7 uur 's avonds?! Hoe lang heb ik wel niet geslapen?!'
'Zo'n 4 uur. Ik wilde je niet wakker maken, want je was zo mooi terwijl je sliep.'
'Aw, je bent te lief!' zei ik toen gemeend, en drukte een kus op zijn lippen.
Dit moment was gewoon perfect.
Deze kus, deze jongen, mijn vriendje, het was gewoon perfect!
Maar zoals altijd met perfecte momenten, ze eindigen veels te snel.
'Kom, we gaan wat eten.' zei Harry, waarna we opstonden en ik hem mee richting de deur volgde.
Vlak voordat Harry de deur opende om de gang op te lopen, stopte hij plots.
'Ik hou van je Kim.' zei hij, terwijl hij zich omdraaide richting mij en zijn lippen weer even snel op de mijne drukte.
Zoals ik al zei: PERFECT !

Vinden jullie ook niet dat ze nogal veel zoenen?

Reageer (2)

  • Payno

    awwwhhh who cute??!?!
    whaha mijn vakantie is vrijdag begonnen :p
    AWESOME stukje (:
    snel vederrrr.... !
    x

    1 decennium geleden
  • olahniall

    Snel verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen