Zo dat was leuk hè? Vroeg Luuk toen we in de lift stonden. Iris: ja het zwembad was zeker leuk. Nou ik ga weer naar mijn hotel kamer. Doei en smeet de deur achter me dicht rende naar de computer deed mainstreet aan en al dansend en zingend naar m'n telefoon, nee nog geen sms je of wapp gekregen van me vriendinnen of vrienden missen ze me niet of zo? Iris ging douchen en aan kleden ze zouden zo gaan eten dacht ze na een uur was ze er helemaal klaar voor in middels had ze al 30 keer achter elkaar mainstreet geluisterd nog even haar haar kammen en ze was klaar. Ik ging naar me ouders kamer en vroeg zijn jullie al klaar? Moeder: ja zullen we gaan? Iris: ja ik heb honger naar dat zwemmen gekregen. Moeder: hahaha dat snap ik ooh ja Iris je moet wel de muziek iets zachter doen want jouw kamer ligt tegen iemands anders kamer aan en niet aan die van ons hè! Iris: oooh ja..... Kunnen ze dat hoe horen? Moeder ja want wij horen het al super goed laat staan dat hun nog tegen jouw aan liggen. Iris: okee zal er aan denken. We liepen met zijn allen naar de lift. Toen we de lift uit stapten waren we al weer bij het restaurant we gingen eten. Op eens trapte Luuk me onder tafel hou op schreeuwde ik. Moeder: niet zo schreeuwen Iris. Luuk: hier daar heb je die jongens van mainstreet! Iris: hahaha daar trap ik niet in! Die zijn hoer echt niet hoor. Luuk: echt wel kijk dan. Ik keek om maar zag ze niet. Luuk: ja te laat ze zijn al weg. Iris: jaja. We liepen terug naar het hotel m'n ouders bleven op de kamer en koen ging slapen Luuk ging op zijn telefoon en ik ging een rondje doen door het hotel. Ik was al weer een uur weg en begon me kamer maar weer eens op te zoeken, naar een lange zoek tocht heb ik me hotel kamer gevonden dansde nog een keer op het nummer van mainstreet en daarna ging ik slapen.

Reageer (1)

  • Tuena

    .... JIJ MOET VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen