Dit is dan Owen, maar nog niet het laatste chappie!!! Ik maak er nog meer, dus ik ga gewoon weer het rijtje af!!

OWEN

#1 Owen komt naar je huis en laat je een tas zien. Hij lacht: 'Kijk eens!' Hij haalt er een shirt uit met te tekst 'I love [JN]'

*

#2 Jij: 'Leer me je dans moves please?' Owen schud met z'n hoofd en knipoogt naar je. 'Ik leer je liever andere moves.' Hij kust je.

*

#3 Daan: 'Wie is dat knappe meisje waar je de hele tijd bij was?' Owen: 'Nou, Ze heet [JN] en uhm..' Daan: 'Jullie hebben gezoend hé?

*

#4 Interviewer: 'Dus, Owen, Ik hoorde dat je met [JN] aan het daten bent?' Owen: 'Nou, dat kun je wel zeggen ja!'

*

#5 Owen: 'Oke, waarom doe je dit?' Jij: 'Wat?' Owen: 'Er zo mooi uitzien, ik moet dit gewoon doen.' hij kust je voorzichtig.

*

#6 Owen zet op twitter: 'Ik weet dat we dit lang achter hebben gehouden, maar [j/n] en ik zijn samen, please respecteer dat. X'

*

#7 Owen pakt je hand en lacht lief. Owen: 'Vanavond, als ik thuis ben heb ik een verrassing voor je! Ik hou van je!' je lacht.

*

#8 Owen: 'Mag ik ook iets?' Jij: 'Wat?' Owen: 'Een goedemorgen kus, dat is niet teveel gevraagd, ofwel?' hij kust je.

*

#9 Je gaat schaatsen met Owen, maar hij is er niet echt goed in. Hij valt in je armen en kust je. Hij: 'sorry, maar dit moest.'

*

#10 Met je haar in een slordige staart en geen make-up op vindt Owen je nog steeds het mooiste meisje dat hij ooit heeft gezien.

*

#11 Helemaal nat kom je bij Owen. Hij haalt een veel te groot shirt op die jij aan moet. Hij: 'please?' je trekt het aan en hij lacht.

*

#12 Je ziet Owen ergens in Eindhoven. Hij lacht. Owen: 'Mag ik je knuffelen?' je bent verbaasd als hij je knuffelt maar het voelt goed.

*

#13 Owen rent door de supermarkt en je valt over zijn voeten. Hij helpt je opstaan: 'Oh, het spijt me zo! heb je je pijn gedaan, babe?'

*

#14 Je krijgt een sms van Owen als je wakker word: 'Goedemorgen beautiful! Je bent mooi. Ik typ het gewoon even hier. Houvanje! X'

*

#15 Owen: 'Hey babe, ben je vrij vanavond?' Jij: 'Nou eigenl-..' Owen: 'Oke mooi, ik zie je om 8 uur bij mij. Love you!' (;

*

#16 Owen is ziek en je zit naast hem op zijn bed. Hij lacht slapjes naar je. Owen: 'ook al ben ik ziek, ik ben zo blij dat je er bent.'

*

#17 Owen: 'OMG.' jij: 'wat is er?' Owen: 'ik ben vergeten je een kus te geven toen ik weg ging!' hij rent naar je toe en kust je.

*

#18 jij: 'het is zo koud buiten!' Owen: 'ik laat je niet door deze kou naar huis gaan, dus je zal hier moeten blijven...'

*

#19 je loopt in de regen. Owen komt naar je toe met een paraplu. 'Ik moet dit stuk met je meelopen, want ik wil niet dat je nat wordt.'

*

#20 Je word wakker door de deurbel. Je doet half slapend open. Je schrikt want het is Owen. Hij grijnst 'Goedemorgen lekkerding.'

*

#21 bij het handtekeningen uitdelen knipoogt owen naar je. Je bloost en kijkt op je briefje. er staat: 'Hey, je bent mooi. kus owen.'

*

#22 Owen neemt je mee naar de bios. Onder de film zegt hij: 'Weetje, ik wil deze film helemaal niet zien. jij bent veel interessanter.'

*

Reageer (1)

  • MS123456

    Wooooh super lief!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen