Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • IveG0TStyles

    Okay, nu ben ik van plan om even een lange reactie te schrijven. Gewoon omdat dit een geweldig verhaal is dat ik echt al heel erg lang volg, en ik heb amper reacties geschreven. En je verdient het wel.
    Ik kan niet beloven dat ik niet boos word, want ik vind het belachelijk dat je Zayn dood laat gaat. Kijk daar ga ik al -.- Nee maar serieus. One Direction betekent echt heel veel voor me, en ik zou het echt… daar zijn niet eens woorden voor. Vreselijk.
    Anyway, verder is dit verhaal zo ontzettend goed geschreven! Wauw. Echt serieus, dit is een van mijn favoriete stories op Q. Je schrijft zo goed, zo aangrijpend, zo ontzettend realistisch. Echt heel erg knap. Je zou daar echt iets mee moeten doen. Afgezien van geweldige stories schrijven op Q. bedoel ik. Echt zo goed.
    Maar AAAH! ZAYN KAN NIET ZOMAAR DOOD GAAN! Hij kan Holy Harry toch niet zomaar alleen achter laten?? Ik snap wel dat het bij het verhaal hoort, want dat is ook wel een van de dingen die het zo goed maken, MAAR IK ACCEPTEER DIT NIET! NEE! Ik maak wel een petitie, ofzo. Nee maar serieus, echt respect voor het feit dat je dit schrijft, dat je dit kán schrijven, maar ik had liever gehad dat het een happy end had. Ik blijf gewoon hopen dat hij blijft leven. Al ziet het er niet naar uit dat dat gaat gebeuren. Helaas.
    Bij de laatste drie hoofdstukjes heb ik serieus echt lopen janken achter mijn computer. Net als bijna iedereen die ze leest denk ik wel hoor, maar echt, zooooooo zielig! Ik weet zeker dat ik minstens 3 dagen van slag ben als hij echt dood gaat. Heel erg :(
    Ik vind deze reactie eigenlijk nog niet lang genoeg. Je verdient echt een lang, maar ik heb ff mijn dag niet geloof ik.
    Volgens mij, trouwens, heb jij een abo op mijn bromance SA story!! OMG! Dat vind ik zooooo ontzettend cool :) Daar kwam ik laatst ineens achter xD Ik kan je vertellen dat de buren het nu ook weten xD Maar ik was serieus een hele dag hyper:) Ja, ik word altijd heel blij van hele rare dingen. Je wilt vast geen voorbeelden, maar nou en. Pech gehad. Jij laat Zayn doodgaan. Okee sorry dat zal ik nooit meer zeggen.
    Laatst werd ik ook echt heel blij toen ik achter kwam dat ik zo’n scrol-balkje had bij mijn bromanceSAstory. Weetjewel, als je aan de zijkant snel wil scrollen door de hoofdstukjes, dat het er dan teveel zijn om in één balkding te laten zien en dat je dan een scrolbalkje nodig hebt! Freaking cool :) Dat is toch cool?
    Maar van dat soort dingen word ik dus heel erg blij.
    Okee, nu word het wel heel erg random. Valt ook trouwens wel heel erg op, dat ik geen reacties kan schrijven, zonder dat het op een bepaald punt ineens over mij gaat, in plaats van over de story of het hoofdstuk zelf. Heel raar. En dat terwijl ik helemaal niet interessant ben xD
    Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Jep, dat was ook opvulling. Yeah, I’m weird. Aangenaam.
    Anyway, het word nu toch wel te random.
    Sorry.
    HEEEEEEEEL erg snel verder!
    Ik denk dat ik verslaafd ben. Help!
    <3

    1 decennium geleden
  • CatNippedX

    NEEEEEEEE! Nee, nee, nee, gewoon niet! Zayn gaat niét dood!

    1 decennium geleden
  • CatNippedX

    NO! Super-sad music on, en dan dit hoofdstuk! Ik wist dat het geen goed idee was om dit nu te gaan lezen... Ach ja, het was het huilen 300% waard! I don't want a sad end yet!

    1 decennium geleden
  • teamLarry

    Crying like a little child, again and again. I can't handle this :c

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Nooooooooooo Zayn baby.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen