Toen we boven aan de trap stonden stopte Daan met lopen en praten. Voor dat we samen gaan glijden wil ik iets doen zei Daan. Iris: wat dan? Iris was zo zenuwachtig wat ging Daan nou doen. Daan: ik hoop dat we deze drie weken nog vaak wat samen kunnen doen en hij gaf Iris een knuffel en een kus op haar wang. Iris: dat hoop ik ook Daan, ik vind het hartstikke gezellig. Okee kom ga voor me zitten dan glijden we samen. Iris ging voor Daan zitten en ze voelde Daan achter haar, en zijn handen om haar middel. Ze vond het een super fijne en leuke rit. Waarom is deze glijbaan zo kort vroeg Daan. Iris: ik weet het ook niet we kunnen nog een keer gaan? Daan: doen we!! Waaaaaah schreeuwden we in koor toen we het water in plonsden. We renden nog een keer de trap op om nog een keer te gaan glijden. We stonden boven Daan draaide zich om en zij: ik vind het super gezellig met jou. Ik ook met jou zei Iris. En ze gaven elkaar nog een knuffel en Iris liet vanuit zijn nek zachtje haar hand naar beneden glijden en voelde zijn buik. Al die blokjes dacht ze wooooh hij heeft een lekker buik. Ze ging zitten en Daan weer achter haar met zijn handen om haar middel. Iris pakt zijn handen vast die om haar middel waren vast geklemd. Toen ze uit het water waren vroeg owen: nou hoe was het? Daan: super leuk! Het is half 1 ik moet gaan sorry zei Iris. Spreken we morgen nog af vroeg Daan? Jaa is goed! 11 uur? Is top zei Daan. Iris gaf nils rein en owen een knuffel, en ze gaf Daan een hele dikke lange knuffel met een zoen op zijn wang. Iris liep weg. Daan rende haar nog achter aan en vroeg: mag ik misschien je nummer? Iris: Tuurlijk, Iris gaf haar nummer aan hem en ze liep verder. Daan liep terug naar zijn vrienden en ze vroegen wat er allemaal gebeurd was boven op ie glijbaan. Daan: we hebben geknuffeld gepraat en gewoon ja kus op de wang. Rein: dat is niks. Daan: nou en ik ben er super blij mee en e verscheen een lach op zijn gezicht van oor tot oor. Nils: laten we naar onze hotel kamer gaan, Daan moet er morgen vroeg uit. Ze liepen terug naar hun kamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen