Zo jij kan goed zoenen zei Daan. Hihi jij ook zei Iris. Ze keken elkaar nog een keer diep in de ogen aan en kuste elkaar nog een keer. Daan: je hebt echt mooie ogen lieverd. Iris: jij ook liefie. Ze gingen uit het water gingen naast elkaar zonnen, toen ze een beetje op gedroogd waren vroeg Daan: mag ik je masseren? Iris: ja hoor lekker zelfs, en ze ging op haar rug liggen. Daan ging heel zachtjes met zijn nagels over haar rug. Toen ze lekker gepraat hadden en Daan Iris gemasseerd had kwamen owen, rein en nils aan lopen, ze pakten een stoel er bij en owen ging naast Daan liggen en nils naast Iris. Rein aan de andere kant van owen. Nils fluisterde in Iris oor: en hoe ging het? Iris draaide zich om en fluisterde terug goed hoor. Nils: mooi zo nou Daan je chick is te vreden. Iris sloeg nils in zijn buik ssssssst zei ze gauw. Kom zullen we gaan zwemmen zei rein. De jongens lopen naar het zwembad. Daan: zo hebben we weer even tijd voor ons tweeën. Iris moest lachen. Zal ik je buik even in smeren vroeg ze aan daan. Daan: ja lekker kom maar boven op me zitten. Iris ging boven op hem zitten en smeerde zijn mooi gespierde buik in. Daan sloot zijn ogen en hij voelde haar kleine zachte handen over zijn buik Iris stopte toen ze klaar was en ging boven op hem liggen. Met haar hoofd op zijn gesprierde borstkast! Hij deed zijn ogen open en streelde door haar haar heen. Toen ze weer naast elkaar lagen kwamen de jongens aan lopen. Heee leuk zwembad is dit toch hè zie rein. Daan: zeker. Hèt is al vier uur sorry schat we moeten gaan zei Daan. Is niet erg ik moet zelf ook gaan zei Iris ze liepen samen in de lift en toen de jongens naar binnen liepen riep Iris: Daan, kunnen we morgen nog wat doen? Ja is goed lijkt me leuk. Iris: maar morgen komt me vriendin ook? Is dat erg? Daan: nee hoor. Nils: is ze lekker? Iris moest heel hard lachen. Owen: ander kom je na het eten nog even langs op onze kamer, kunnen we praten en een spelletje doen? Iris: is helemaal goed kom ik hier vanavond. Jow is goed hoorde ze drie stemmen zeggen Daan deed nog ven de deur achter hem dicht en nu stonden ze alleen op de gang. Ik vond het leuk vandaag! Tot vanavond zei hij en gaf Iris gauw een kus op haar wang en een lange knuffel doei riep hij haar nog na en hij liep weer naar binnen.

Reageer (1)

  • Tuena

    They are cuteee <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen