Hello!
Het is jullie waarschijnlijk wel opgevallen dat ik duidelijk grote last heb van een writersblock wat dit verhaal betreft.
Ik zou echt graag verder willen schrijven, maar ik vind het op dit moment erg moeilijk.
Dat komt waarschijnlijk doordat ik het van te voren niet echt helemaal uitgedacht heb. Hierdoor weet ik nu totaal niet hoe ik het verhaal verder wil laten gaan. Zelfs het volgende hoofdstuk lukt niet eens. Mijn hoofd is gewoon leeg/geblokkeerd.

Toch wil ik een poging wagen en ik heb jullie hulp hierbij nodig.
Ik wil vragen of er misschien lezers zijn die het leuk vinden om mij verder te helpen bij het verhaal.
Hierbij denk ik aan; Een bepaalde plotwending bedenken, een duidelijke verhaallijn bedenken(Ja, dit had ik wel uitgedacht maar is nu volledig verdwenen), etc.
Het is niet mijn bedoeling dat jullie dit alleen moeten doen, natuurlijk. Maar ik hoop dat jullie mij willen helpen.
Als het goed klinkt zouden we misschien samen verder kunnen schrijven en wordt je misschien co-auteur?

Mocht het zo zijn dat je nu denkt; 'Ja, dat wil ik wel doen'. Stuur mij dan even een pb, met daarin je idee en hoe je onze samenwerking voor je ziet.
Ik hoop echt dat veel van jullie gaan reageren.
Alvast bedankt!

Reageer (6)

  • xEloquence

    Jammer dat je niet meer verder schrijft! Hopelijk heb je nu een jaar verder weer inspiratie! Ik hou van je verhalen ;)

    9 jaar geleden
  • Fantasygirl3

    wat nou als je een ander verhaal leest? dat geeft je meestal wel inspiratie.
    http://www.quizlet.nl/stories/111578/he-wasnt-the-person-i-thought-he-was--draco-malfoy-/
    dit is mijn verhaal. je mag er heus wel wat info uit halen.
    (H)

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    ook al zijn we zoveel maanden verer ik zou graag willen helpen maar heb het best druk met me studie dus gaat me niet egt lukken sorry :S Xx

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Ik wil best helpen, maar ik heb het meest inspiratieloze hoofd ter wereld, haha. ;$

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    Ik zou je echt ontzettend graag willen helpen, maar ik heb niet alleen heel weinig tijd, maar ook net als degene onder mij ook een writers block. als ik echter ooit een vlaag van inspi krijg voor dit verhaal, zal ik het je vertellen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen