Dead Sounds • Larry Stylinson chapter 5.
Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
Dit verhaal verdient zeker een kudo! Gewoon wauw! Prachtig verhaal! Ik vind dit egt het meest aangrijpende verhaal op q tot nu denk ik. Een kudo is dit verhaal zeker waard! egt respect voor je werk!
1 decennium geledenKudooooooo.
1 decennium geledenI STILL HAVE TO SLEEP OKAY. Help. Horror is eng. Haha, duh. Wel een uur langer slapen trouwens. ^^ De klok gaat om drie uur een uur vooruit ofzo? Normaal reageer ik nooit wanneer ik op m'n mobiel zit, nja tenminste geen lange reacties, want dat is zo irritant. Maar dit is een uitzondering. Ik vind dat je het echt heel goed hebt geschreven hoor! Respect. En het is best wel schattiiig. ^^ Zeker een Kudo waard. (: Al zie ik nergens duimpjes, hihi. Maarja, een Kudo krijg je zeker, in just about ehm, let's say thirty seconds.
1 decennium geledenhahah welke film kijken ze xd awww Louis is schattig! x
1 decennium geleden