Foto bij 06

Anna Elizabeth Johnson

Als ik eenmaal mijn gezicht heb schoongemaakt ga ik ook aan tafel zitten. Max en Siva komen beide naast mij zitten, omdat er verder geen plek meer was. "Er zit wat op jullie gezicht" Zegt Jay lachend om zichzelf tegen de jongens die even grommen, wat mij weer doet grinneken. "Ik vind dat het ze leuk staat, toch Tom?" Zeg ik met puppyoogjes. Hij schudt grinnekend zijn hoofd als die mij ziet. We beginnen met eten en als we aan het toetje komen zie ik dat Tom aardbeien op tafel zet. Ik grijns even. Ik pak een aardbei en haal hem langs Max zijn gezicht en eet hem op. Max en Siva hadden hun gezicht nog steeds niet schoongemaakt. De jongens kijken mij lachend aan als een een genietend geluidje maak. "Is het lekker? Een aardbei met slagroom van Max zijn gezicht?" Vraagt Nathan die mij lachend aankijkt. Ik knik heftig. "Heerlijk" Zeg ik nadat ik de aardbei heb doorgeslikt. "Moet je ook proberen!" Voeg ik er lachend aan toe. Ik pak er nog een paar en haal ze langs zijn gezicht en eet ze dan op. Nathan pakt er ook 1 en haalt hem langs Siva's gezicht en eet hem op. Hij maakt een genietend geluidje wat de rest doet lachen. Intussen is Max's gezicht schoon door mij. Ik lik de slagroom nog van mijn vingers af. "De spaghetti was heerlijk Tom" Zeg ik terwijl ik een zucht slaak. Ik sta op van tafel en begin af te ruimen. Als ik het op het aanrecht neer heb gezet word ik om mijn middel gepakt en opgetilt. "Dacht het even niet dat mevrouwtje op gaat ruimen, dat doe ik wel" Hoor ik een stem in mijn oor zeggen. Het bezorgt me rillingen. Ik draai me om en zie dat het Max is. "Dacht het niet, ik ruim op want ik mag hier al van jullie blijven" Zeg ik en wring mij uit zijn grip, steek mijn tong naar hem uit en ren naar de keuken om alles in de vaatwasser te zetten. "TOM HELP EVEN! ANNA WILT OPRUIMEN MAAR DAT MAG ZE NIET VAN MIJ WANT ZE IS HIER TE GAST!" Hoor ik Max roepen. Even later zie ik Tom en Max de keuken in komen lopen. Ze pakken mij samen vast terwijl ik tegenstribbel, maar ze zijn sterker en trekken mij de keuken uit. Ze zetten me neer op de bank en Max komt bij me zitten en houdt mij vast. Blozend kijk ik weg als ik Tom met zijn wenkbrauwen zie wiebelen en dan wegloopt naar de keuken. "Jullie zijn zo gemeen" Mompel ik tegen Max borst, want hij laat me nog steeds niet gaan. Ik hoor Max grinneken. En voel dan twee handen in mij zij. Hij begint mij te kietelen en ik schater het uit van het lachen. "Zijn we nog steeds zo gemeen?" Zegt Max grijnzend. "J.....JA!" Schater ik uit. ' Tom help me! Max doet gemeen tegen me!' gil ik op mijn hardst. tom, siva en jay komen de woonkamer ingelopen en beginnen te lachen als ze mijn spartelend op de grond zien liggen terwijl Max mij aan het kietelen is. even later beginnen de andere jongens mij ook te kietelen. na een tijdje stoppen ze eindelijk. ik maak een pruil lipje. " jullie zijn allemaal tegen mij' Zeg ik met een zielig stemmetje. tom geeft me een knuffel. " nee hoor maar het is gewoon leuk om jou te plagen" zegt hij lachend. de jongens knikken instemmend. "tsss' zeg ik.

als we even later met zijn alle in de woonkamer avatar zitten te kijken, mijn en jay's lievelings film, zucht nathan. " dit is saai laten we truth or dare spelen" zegt hij. de jongens knikken instemmend en ik besluit ook maar mee te toen. anders is dat zo flauw van mij. "Max truth or dare' vraagt tom grijnzend aan hem. o nee dit kan niet goed komen denk ik. ik hoor Max dare zeggen. "zoen Anna" zegt tom grijnzend. ik kijk verlegen naar de grond, want ik heb nog nooit gezoent en dat weet Tom maar al te goed. ik voel ttwee vingrs op mijn kin mijn gezicht omhoog doen. Max kijkt mij lief aan. " als je het niet wilt moet je het zeggen he" zegt Max. Ik kijk verlegen weg van zijn ogen. "Ik wiil wel maar ik heb nog nooit gekust" zegt ik verlegen. ik hoor de andere drie jongens op Tom na aw zeggen. tom wist het al dus en kijkt jullie glimlachend aan. ' geen zorgen beauty" fluistert Max in je oor waardoor ik bloos. Hij lift mijn gezicht op en drukt zijn lippen zacht op de mijne. ik zoen hem aarzelend terug en wordt iets zelfverzekerder als ik zijn tong over mijn lippen voel gaan voor toegang. ik open mijn lippen en laat hem zijn gang gaan. na en tijdje trekt hij langzaam terug en kijkt hij mij glimlachend aan. ik kijk hem blozend en glimlachend aan te gelijk. "vraag der nou maar uit man" zegt Jay hard op waardoor ik even schrik want ik zat diep in miijn gedachten. " Wil je met me uit Eliza?" Vraagt Max me hoofd optillend zodat ik hem aankijk. Ik kijk even naar Tom die mij glimlachend aankijkt en een bemoedigend knikje geeft. "Ja dat zou ik leuk vinden" antwoord ik verlegen. Max trekt mij in een knuffel en fluiser in mijn oor " je krijgt er geen spijt cvan

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen