Foto bij *19* Let's party

Dit is de jurk die June eerst aan had. Ze had er wel een tasje bij(daar zit haar pistool in.)

EEN JAAR LATER.
'Oke meiden vanavond is onze vrijgezellen avond'! Glunderend kijk ik rond. Ik zie ze allemaal: mijn zussen nou ja.. mijn half zussen. En mijn best vrienden. Morgen ga ik trouwen met Marc, Het gebeurde ongeveer een jaar geleden. We gingen zwemmen. Wat blijkt als hij in het water springt krijgt hij ook een staart. Het meer was heerlijk. Onderwater gingen we zitten op een steen, hij keek me diep in mijn ogen aan en pakte mijn handen. Toen pakte hij iets onder de steen vandaan: Het was een doosje met een prachtige ring erin. Dan vraagt hij: 'June wil je alsjeblieft met me trouwen'? Ik wist niet hoe snel ik ja moest roepen. En dan nu een jaar later is het de dag voordat ik ga trouwen. Ik heb besloten toch maar niet al te veel te drinken, want ik heb verhalen gelezen over een bruid die na deze nacht verdween, en die later bij een andere man terug is gevonden. Ik voel een koude rilling over mijn rug lopen. Onbewust voel ik of mijn pistool nog steeds in mijn zak zit. En ja hoor ik voel hem zitten. Ik weet niet wat het is maar ik voel me hier niet veilig. Gelukkig was iedereen al na een halfuur zo dronken dat ik mijn roze glitter outfit kon veranderen voor iets ''normaals''. Dan is mijn vrijgezellenavond eindelijk over. Ik wordt naar huis gebracht. Vol spanning denk ik nog na over morgen. Langzaam zak ik weg, want ik ben zo moe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen