Party time bby

om exact 8 uur ging de bel Tes schoot omhoog maar Lindsey duwde haar terug ga maar even rustig liggen ik moet eerst even een gesprek hebben met Mister mooiboy wat hij van plan is. Kus meid. ze liep haastig naar beneden. Tes luisterde vaag mee ze hoorde de dromerige stem van Scott en de ruwe Stem van Lindsey door elkaar. ze hoort 2 mensen op de trap snel schiet ze omhoog en gaat elegant met haar mobiel zitten. Hey schoonheid hoort ze plotseling. een beetje rood kijkt Tes omhoog. kom je met mij mee naar de club. Geef een knuf aan je vriendin en neem maar afscheid. Ze omhelsde Lindsey en fluisterde dankje lieverd je bent de beste. lindsey gaf haar een kus en bracht het duo naar beneden. scott gaf tes een kus en ze liepen samen de rumoerige club binnen ze zag allemaal mensen onder het bier en zweet gadverdamme was het enige wat door haar hoofd gierde. Scott fluisterde kom loop met mij mee ik haal wat te drinken voor je. Scott fluisterde tegen de Barman doe er maar wat extra's in voor de stress van dat chikkie kan ik haar even lekker pakken. met een grijs gezicht gooide hij wat extra's erin en gaf de glazen aan Scott hij liep weer braaf naar tes toe tes nam het drinken aan en dronk het in een slok op. Yeahh party gilde ze. Ze rende naar de bar de barman knikte naar scott en hij knikte terug na drie glaasjes voelde ze zich wat duizelig plotseling viel ze neer zo in de sterke gespierde armen van Scott. ze werdt op iets zachts neergelegd langzaam. werdt het kouder ze voelde zich naakt. was ze naakt gierde door haar hoofd. plotseling ging iets zwaars op haar liggen. en toen werdt er in haar arm geprikt en werdt alles zwart. ze werdt langzaam wakker ze keek rond overal lag kleding daar daar zag ze iets blauws het was haar jurkje en daar een mannenonderbroek en daar die van haar ze keek rond plotseling hoorde ze de stem van Scott die zei hey schoonheid was het fun. Ze gilde en tierde pedo e bleef het herhalen. tot Scott bleef roepen je bent gek hij bleef het roepen Ze pakte haar hoopje kleding kut ze kanhaar jurkje niet meer vinden en haar bh ook niet nou dan niet ze pakte de blousse van Scott en haar onderbroek en ook zn riem ah daar is haar jurkje al. naakt rende ze de deur uit naar de wc ze kleedde zich om en rende weg zo hard als ze kon met de gedachte ik moet dood.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen